دفاع عجیب مینا وحید از تتلو ؛ حواشی‌ها دردسرساز شدند

مینا وحید که این روزها به پرحاشیه‌ترین بازیگر زن سینما و تلویزیون ایران تبدیل شده است، حاشیه تازه‌ای خلق کرده، دفاع عجیب مینا وحید از تتلو را ببینید.

دفاع عجیب مینا وحید از تتلو خبرساز شده است. ماجرا چیست و این کار چه معنی‌ای می‌دهد؟ مینا وحید که در طول سال‌های اخیر فعالیتش جنجال‌های متعددی را پشت سر گذاشته دو سال است که در هیچ فیلم و سریالی دیده نشده است.

او توضیحی در این رابطه نداده است. اما برخی علت آن را حواشی متعددی که گریبان این خانم بازیگر پرحاشیه را گرفته، می‌دانند. دفاع مینا وحید از تتلو را در ادامه می‌بینید.

بیشتر بخوانید:

دفاع عجیب مینا وحید از تتلو

حواشی‌ها دردسرساز شدند

استوری جنجالی مینا وحید از تتلو
استوری جنجالی مینا وحید از تتلو

مینا وحید بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار استوری بالا به دفاع از امیر تتلو و انتقاد از یک بنر عجیب پرداخته است. مینا وحید اکنون هم با این حاشیه جدید به اینستاگرام بازگشته او با انتشار تصویر بالا که از یک بنر منتشر کرده که تلاش دارد در رابطه با بستن کمربند ایمنی فرهنگ سازی کند، اظهاراتی را بیان داشته است.

در گوشه این بنر، تصویری از امیر تتلو با روبان مشکی کار شده است. مینا وحید به این اقدام واکنش نشان داده و نوشته است: “این عکس تتلوعه؟! نمی‌فهمم اصلا شوخیه رو”.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *