عکس : شاکی شدن مینا وحید از شوخی امیر تتلو

به تازگی حواشی در مورد شاکی شدن مینا وحید از شوخی امیر تتلو در رسانه های مجازی فارسی سر صدای زیادی را توسط کاربران ایجاد کرده است.

به تازگی اخباری در مورد شکایت مینا وحید از امیر تتلو در رسانه‌های مجازی پخش شده که حواشی زیادی را توسط کاربران در فضای مجازی ایجاد شده است.

بیشتتر بخوانید:

دفاع عجیب مینا وحید از تتلو

گویا عصبانیت مینا وحید از شوخی تتلو در مورد یک تصویر عجیب از یک بنر در سطح شهر می‌باشد. در ادامه تصویری مبنی بر اظهارات مینا وحید از شوخی تتلو خواهید دید.

شاکی شدن مینا وحید از شوخی امیر تتلو

شاکی شدن مینا وحید از شوخی امیر تتلو
اظهارات مینا وحید از شوخی تتلو

تصویری قابل تامل از بنر هشدار درباره بستن کمربند ایمنی در خودرو در فضای مجازی دست به دست می‌شود که در آن از عکس امیر تتلو، خواننده پرحاشیه به عنوان قربانی عدم بستن کمربند ایمنی استفاده شده است!

در این بنر تصویری از امیر تتلو با روبانی مشکی در گوشه سمت چپ دیده می شود. تصویری را می خواهد به رانندگان و سرنشینان خودرو نشان داد اگر کمربند ایمنی خود را نبندند احتمال مرگ شان زیاد است. این در حالی است که اتفاقی حین رانندگی برای امیر تتلو خواننده جنجالی ساکن ترکیه رخ نداده است.

مینا وحید در واکنش به این بنر در صفحه اینستاگرام خود نوشته است:

“«این عکس تتلوعه؟!! نمی فهمم اصلا این شوخیه رو».”

اظهارات مینا وحید از شوخی تتلو

در ادامه می‌توانید تصویری از عکس مرتبط با عصبانیت مینا وحید از شوخی تتلو را ببینید:

شاکی شدن مینا وحید از شوخی امیر تتلو
شکایت مینا وحید از امیر تتلو

مینا وحید متولد 17 مرداد 1366 در رشت ، بازیگر سینما و تلویزیون است. فارغ التحصیل فوق لیسانس ادبیات نمایشی از دانشگاه هنری و معماری می باشد که از 20 سالگی با فیلم « آتش سبز» شروع کرد و با «بانوی عمارت» درخشید

پدر مینا وحید مخالف بازیگر شدن او بود و اعتقاد داشت که بازیگری آخر و عاقبت ندارد اما با دیدن فیلم دوران عاشقی تصمیمش عوض شد و به دخترش افتخار کرد.

بیشتتر بخوانید:

استایل جدید مینا وحید در لواسان

مینا وحید تحصیلاتش را تا مقطع کارشناسی ارشد در رشته تئاتر ادامه داد و با تحصیلات آکادمیک وارد دنیای بازیگری شد. مینا وحید در یک خانواده پنج نفره در رشت به دنیا آمد و یک خواهر بنام میترا که تحصیلکرده رشته دکترای روانشناسی بوده دارد و نام تنها برادرش هم میلاد است

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *