ببینید: عکس دیده نشده از همسر سابق رامبد جوان

به تازگی عکس دیده نشده از همسر سابق رامبد جوان جنجال به پا کرد. در ادامه می‌توانید عکس همسر قبلی رامبد جوان را مشاهده کنید.

به تازگی عکس قدیمی همسر سابق رامبد جوان توجه زیادی در فضای مجازی جلب کرده است. در ادامه همراه ما بمانید تا تصویر دیده نشده از همسر سابق رامبد جوان را ببینید. رامبد جوان متولد 1 دی 1350 در تهران ، بازیگر ، مجری و کارگردان است. او تحصیلکرده مقطع دیپلم می باشد که بازیگری را از تئاتر شروع کرد و از 24 سالگی جلوی دوربین رفت و حالا اجرا می کند و تجربه سه زندگی زناشویی هم دارد!

عکس دیده نشده از همسر سابق رامبد جوان

عکس دیده نشده از همسر سابق رامبد جوان
عکس قدیمی همسر سابق رامبد

رامبد جوان بازیگر ایرانی قبل از اینکه با سحر دولتشاهی ازدواج کند با ماندانا روحی ازدواج کرده بود و بعد مدتی از وی جدا شد. بعد از جدایی و طلاق این بازیگر زن ایرانی و تعداد چند عکس از وی، دیگر هیچ خبر و عکسی از ایشان منتشر نشد. اکنون نیز خبری از وی نیست و مشخص نیست که در ایران حضور دارد یا از کشور مهاجرت کرده است.

ببینید: عکس قدیمی از نگار جواهریان و رامبد جوان

رامبد جوان در 27 اسفند 1387 وقتی 37 ساله بود با سحر دولتشاهی بازیگر 29 ساله ازدواج کرد. رامبد جوان تبریزی ، متولد محله شهر آرا در تهران می باشد اما اصالتا اهل تبریز می باشد و تنها یک خواهر بزرگتر بنام پوپگ (بازیگر سابق) دارد.

عکس قدیمی همسر سابق رامبد

در ادامه می‌توانید تصویر دیده نشده از همسر سابق رامبد جوان را مشاهده کنید:

عکس دیده نشده از همسر سابق رامبد جوان
عکس قدیمی همسر سابق رامبد

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *