ببینید: حیوان خانگی نفیسه روشن جنجال به پا کرد! +[تست بازیگری حامد آهنگی جلوی لیلا اوتادی]

عکسی با عنوان حیوان خانگی نفیسه روشن در فضای مجازی از جمله اپلیکیشن اینستاگرام منتشر شده است که باعث تعجب کاربران این پلتفرم شد.

به تازگی عکسی از نفیسه روشن بازیگر معروف ایرانی به همراه حیوان خانگی جدیدش منتشر شده است. در ادامه مطلب با خبر حیوان خانگی جدید نفیسه روشن همراه ما بمانید.

حیوان خانگی نفیسه روشن

عکس جدید نفیسه روشن

به گزارش منابع خبری:

نفیسه روشن بازیگر ایرانی سینما و تلویزیون است که با تازگی عکسی از حیوان خانگی ترسناکش منتشر کرده است. در ادامه می‌توانید جدید ترین عکس نفیسه روشن را مشاهده کنید:

حیوان خانگی نفیسه روشن
حیوان خانگی نفیسه روشن

بیشتر بخوانید:

ویدیو : ناراحتی نفیسه روشن از دسته های عزاداری امام حسین +[استایل منحصر به فرد نفیسه روشن]

ببینید: استایل تابستانی جذاب نفیسه روشن کولاک کرد! +[تصویری از بدل نفیسه روشن در خیابان]

عکس جدید نفیسه روشن به همراه برادرانش

نفیسه روشن بازیگر مطرح سینما و تلوزیون ایران در تاریخ 13 اردیبهشت 1361 در تهران متولد شده است. نفیسه روشن جزء بازیگران جنجالی و پر حاشیه ایرانی است که مدتی می شود از دنیای بازیگری به دور است.

نفیسه روشن یکی از بازیگران پرحاشیه سینمای ایران است. نفیسه روشن بعد از جدایی جنجال برانگیزش که حواشی زیادی در بر داشت اخیرا خبر از سفرش به کربلا داد و بعد از آن ازدواج مجددش را علنی کرد؛ اما تا به حال عکسی از همسر جدیدش نشان نداده و این شک کاربران را برانگیخته که شاید نفیسه روشن بازهم با همسر اولش ازدواج کرده است. دیروز نفیسه روشن عکسی را با سایه همسرش استوری کرده است.

در ادامه می‌توانید تصویری از نفیسه روشن و برادرانش را ببینید:

عکس جدید نفیسه روشن به همراه برادرانش
تصویری از برادران نفیسه روشن در طبیعت

تصویر جدید نفیسه روشن به همراه برادرانش

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *