ببینید: اشتباه جنجالی مجری اخبار شبکه یک و معذرت خواهی‌ اش [+فیلم]

عاشورا حسینی یا عاشورای ضدحسینی؟ اشتباه جنجالی مجری اخبار شبکه یک و معذرت خواهی‌ اش در شبکه‌های مجازی خبرساز شده و با واکنش‌های بسیاری روبه‌رو شده است.

مرتضی حیدری متولد چهارم فروردین ۱۳۴۸، مجری و گوینده خبر تلویزیون رسمی جمهوری اسلامی ایران است. حیدری بیشتر به دلیل اجرای برنامه گفتگوی ویژه خبری در شبکه دو سیما معروف است. اشتباه لفظی مرتضی حیدری در اخبار شبکه یک بسیار خبرساز شده است.

اشتباه جنجالی مجری اخبار شبکه یک و معذرت خواهی‌ اش

اشتباه لفظی مجری اخبار شبکه یک و معذرت خواهی‌ اش

مرتضی حیدری برای اولین بار در سال 1375 کار اجرای خبر در رادیو و در سال 1377 در تلویزیون اجرای برنامه خبر علمی، فرهنگی و هنری را  بر عهده داشت

اشتباه جنجالی مجری اخبار شبکه یک و معذرت خواهی‌ اش

فیلم اشتباه جنجالی مجری اخبار مرتضی حیدری شبکه یک و معذرت خواهی‌ اش

فیلم اشتباه جنجالی لفظی مرتضی حیدری در گزارش خبرهای نیمروزی بسیار خبرساز شد این فیلم که مربوط به عاشورای 1401 است بازهم هنوز برای عده‌ای تازست! او در حالی که می‌خواهد از حضور مردم در عاشورای حسینی بگوید به اشتباه عاشورای ضدحسینی می‌گوید که این حرف او منجر می‌شود بلافاصله معذرت‌خواهی کند!

فیلم اشتباه لفظی مرتضی حیدری در اخبار عاشورا حسینی 1401 :

مرتضی حیدری مجری پرسابقه صدا و سیما، سابقه مصاحبه با سه تن از زندانیان سیاسی در دوران اعتراضات پس از انتخابات ریاست جمهوری ۸۸ را داشت که از صداوسیما پخش و انتقادات شدید اصلاح طلبان و هواداران جنبش سبز را در پی داشت خصوصاً که سعید حجاریان که یکی از بازداشتی‌ها بود وضعیت جسمی مناسبی نداشتند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص اشتباه جنجالی مجری اخبار شبکه یک و معذرت خواهی‌ اش چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *