چهره جدید زهرا سعیدی یک دورهمی دوستانه! +[افشاگری حقیقت تلخ توسط زهرا سعیدی]

چهره جدید زهرا سعیدی ؛ اخیرا عکسی از زهرا سعیدی در اینستاگرام و فضای مجازی منتشر شده است که او را در یک دورهمی دوستانه نشان می‌دهد.

به تازگی تصویری از زهرا سعیدی بازیگر معروف کشورمان منتشر شده است که بازتاب گسترده ای درپی داشته است. در ادامه مطلب با خبر عکس زهرا سعیدی در دورهمی دوستانه همراه ما بمانید.

چهره جدید زهرا سعیدی

  • جدید ترین عکس زهرا سعیدی

به گزارش منابع خبری:

زهرا سعیدی بازیگر سینما و تلوزیون ایران به دلیل علاقه ای که به بازیگری داشت 20 سال سابقه تدریس زبان انگلیسی را کنار گذاشت و به سوی بازیگری گام برداشت. در ادامه می‌توانید تصویر جدید زهرا سعیدی را مشاهده کنید:

چهره جدید زهرا سعیدی
چهره جدید زهرا سعیدی

افشاگری تلخ از زبان زهرا سعیدی

زهرا سعیدی در جواب به سوال آن‌چه در مورد نقش‌فروشی و باندبازی در سینما و تلویزیون مطرح می‌شود حقیقت دارد؟ گفته:

من شاهد بودم نقش‌هایی به افرادی دادند که برایش پول پرداخت می‌کردند. یک زمانی تهیه‌کننده‌ای لیستی به من نشان داد و می‌گفت این عده پول می‌دهند و ما به آنها نقش می‌دهیم و عده‌ای دیگر دستمزد می‌گیرند. شما کسانی هستید که دستمزد می‌گیرید و کار می‌کنید؛ طوری که انگار مثلاً من اشتباه می‌کنم که دستمزد می‌خواهم و کار کنم!

افشاگری تلخ از زبان زهرا سعیدی
حقیقت افشا شده از زهرا سعیدی

زهرا سعیدی و افشاگری جنجالی او

زهرا سعیدی متولد ۵ اسفند ۱۳۳۱، بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. وی بیشتر با بازی در سریال مریم مقدس شناخته شده‌است. او علاوه بر بازیگری، دستی هم در نوشتن دارد و رمانی با نام بی‌دل هوا را چاپ کرده‌است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص چهره جدید زهرا سعیدی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *