تماشا کنید: استایل +18 ژیلا امیر شاهی در نمایشگاه هنری دخترش + جدیدترین تصویر

اخیراً ویدیویی از استایل نامشروع ژیلا امیر شاهی در نمایشگاه هنری دخترش در رسانه های مجازی فارسی پخش شده که بسیار حاشیه ساز شده است.

امروز ویدیویی از پوشش جنجالی ژیلا امیر شاهی در نمایشگاه نقاشی دخترش در رسانه های مجازی منتشرش شده که بازخورد عجیبی را از سوی کابران داشته است.

استایل نامشروع ژیلا امیر شاهی در نمایشگاه هنری دخترش

لباس عجیب ژیلا امیر شاهی در نمایشگاه هنری دخترش

ژیلا امیرشاهی از زمان بازنشستگیش از صدا و سیما تصاویری با ظاهری متفاوت از خود در اینستاگرامش منتشرکرده است که امروز ویدیویی پر حاشیه از او در تنمایشگاه هنری رخترش منتشرش شده که حواشی بسیاری را برایش داشته است.

استایل نامشروع ژیلا امیر شاهی در نمایشگاه هنری دخترش
پوشش جنجالی ژیلا امیر شاهی در نمایشگاه نقاشی دخترش, پوشش نا مشروع ژیلا امیر شاهی در نمایشگاه هنری دخترش, لباس عجیب ژیلا امیر شاهی در نمایشگاه هنری دخترش

پوشش جنجالی ژیلا امیر شاهی در نمایشگاه نقاشی دخترش

در ادامه می‌توانید ویدیویی از پوشش نا مشروع ژیلا امیر شاهی در نمایشگاه هنری دخترش را ببینید:

ژیلا امیرشاهی مجری و گوینده ی سابق صدا و سیما که بیشتر با اجرای برنامه تلویزیونی “به خانه برمی گردیم” شناخته شده است، در صفحه شخصی اینستاگرام خود ویدیویی بدون حجاب از خود در کانادا منتشر کرده است.

عکس جدید ژیلا امیر شاهی مجری سابق تلویزیون که به تازگی به کانادا مهـ.ـاجرت کرده را باهم ببینیم:

استوری جنجالی ژیلا امیرشاهی

استوری جنجالی ژیلا امیرشاهی
مهاجرت ژیلا امیرشاهی

ژیلا امیرشاهی متولد ۲۸ فروردین ۱۳۳۹ در قزوین، مجری تلویزیون و گوینده رادیو است. او با نقاش مشهور سید جمال الدین طبسی نژاد ازدواج کرده‌ و حاصل ازدواجشان ۳ دختر می‌باشد.

او بیشتر با اجرا در برنامه به خانه بر می‌گردیم شناخته شده است و در شبکه سلامت نیز به اجرا مشغول بود. ژیلا امیرشاهی، مجری باسابقه به خانه برمی‌گردیم چندی پیش با انتشار ویدئویی اعلام کرد که در کانادا حضور دارد و کلاس‌های آموزش فن بیان و سخنرانی را در شهر ونکوور برگزار خواهد کرد.

مهاجرت ژیلا امیرشاهی

در ادامه می‌توانید استوری مجری سابق تلویزیون را ببینید:

استوری جنجالی ژیلا امیرشاهی
استوری مجری سابق تلویزیون

ژیلا امیر شاهی مجری معروف صدا و سیما در حال حاضر در کانادا زندگی می کند. شهرت ژیلا امیر شاهی به دلیل اجرای برنامه به خانه برمی گردیم از شبکه پنج سیما است. او در دوره ای کوتاه از ایران مهاجرت کرد.

چندی پیش اخباری تحت عنوان مهاجرت ژیلا امیرشاهی منتشر شد که جنجال بسیار زیادی در فضای مجازی به پا کرد. همچنین او عکسی بدون حجاب از خود منتشر که بازتاب گسترده‌ای در فضای مجازی داشت.

در ادامه می‌توانید عکس بی حجابی ژیلا امیرشاهی را ببینید:

استوری جنجالی ژیلا امیرشاهی
بی حجابی ژیلا امیرشاهی

چندی پیش ویدیویی از ژیلا امیرشاهی پخش شده که در این ویدئو اعلام کرده است که در کانادا مقیم استو در شهر ونکوور کلاس‌ های آموزش فن بیان و سخنرانی برگزار می کند. او از سال 99 بازنشسته شده است.

لباس عجیب ژیلا امیر شاهی در نمایشگاه هنری دخترش

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *