عکس بیتا و دایان همسر و فرزند چهارماهه ساسی ؛ تصویری از دایان پسر ساسی مانکن

به تازگی عکس بیتا و دایان همسر و فرزند چهارماهه ساسی در رسانه های مجازی فارسی پخش شده است. ساسی  عکس بچه چهار ماهش را رونمایی کرد.

اخیرا عکسی از فرزند چهار ماهه ساسی مانکن به همراه همسرش در فضای مجازی پخش شده است. . در ادامه می‌توانید تصاویر جدیدی از پسر ساسی مانکن خواهید دید.

عکس بیتا و دایان همسر و فرزند چهارماهه ساسی

عکس همسر و فرزند چهارماهه ساسی

ساسی مانکن خواننده معروف و جنجالی ایرانی است که چندین سال است در خارج کشور زندگی می کند. او در ایران که بود آهنگ های جنجالی می‌خواند و همیشه به دنبال حاشیه بود. پس از رفتن از کشور او حواشی‌اش را پایان نداد و هرزگاهی با انتشار آهنگ هایی حاشیه ساز می‌شود.

عکس بیتا و دایان همسر و فرزند چهارماهه ساسی

 

تصاویر جدید بیتا همسر و دایان فرزند چهارماهه ساسی

بر اساس شنیده ها همسر ساسی مانکن یکی از افراد ثروتمند در خارج است. ساسی مانکن در سالهای اولی که به خارج از کشور مهاجرت کرده بوده با همسر اولش برای سریع تر انجام شدن کارهای اقامتش ازدواج می‌کند. ساسی مانکن از همسر اولش صاحب یک فرزند پسر است که هیچ گاه سراغی از او نمی‌گیرد.

عکس بیتا و دایان همسر و فرزند چهارماهه ساسی عکس بیتا و دایان همسر و فرزند چهارماهه ساسی عکس بیتا و دایان همسر و فرزند چهارماهه ساسی

 

تصویری از دایان پسر ساسی مانکن

او سال گذشته برای اولین بار ازدواج کرد و مراسم ازدواج مفصلی برگزار کرد که بازیگران و خواننده های مطرح در آن حضور داشتند. امروز در پرشین وی می‌خواهیم عکسی از بچه ساسی مانکن را برای شما قرار دهیم که تازه به دنیا آمده است.

تصویری از فرزند جدید ساسی مانکن در اوایل نوزادی

در ادامه می‌توانید عکس دایان پسر ساسی مانکن را ببینید:

عکس بیتا و دایان همسر و فرزند چهارماهه ساسی
تصویری از فرزند جدید ساسی مانکن

عکس پسر ساسی در چهار ماهگی

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص عکس بیتا و دایان همسر و فرزند چهارماهه ساسی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید

 

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *