ببینید: تصویر علی نصیریان بر سر مزار هوشنگ ابتهاج +[تصویر جنجالی علی نصیریان به همراه همسرش]

تصویر علی نصیریان بر سر مزار هوشنگ ابتهاج ؛ علی نصیریان بازیگر خوب و محبوب ایرانی، امروز صبح بر سر مزار هوشنگ ابتهاج رفت.

دختر هوشنگ ابتهاج عکسی از علی نصیریان در کنار مزار پدرش در اینستاگرام منتشر کرد. در ادامه مطلب با خبر عکس علی نصیریان با مزار هوشنگ ابتهاج همراه ما بمانید.

تصویر علی نصیریان بر سر مزار هوشنگ ابتهاج

  • هوشنگ ابتهاج و علی نصیریان

امیر هوشنگ ابتهاج ( سایه ) شاعر و پژوهشگر ایرانی بود که سال گذشته در تاریخ ۱۹ مرداد سال ۱۴۰۱ دار فانی را وداع گفت. در ادامه می‌توانید عکس علی نصیریان و مزار هوشنگ ابتهاج را مشاهده کنید:

تصویر علی نصیریان بر سر مزار هوشنگ ابتهاج
تصویر علی نصیریان بر سر مزار هوشنگ ابتهاج

تصویر علی نصیریان به همراه همسرش

به تازگی تصویری از علی نصیریان منتشر شده که تصویر علی نصیریان به همراه همسرش بازخورد بسیار گسترده‌ای در فضای مجازی داشته است. تصویر جدید از علی نصیریان و همسرش که در آن همسر علی نصیریان مشاهده می‌شود از تصاویر جنجالی‌ایست که اخیرا به انتشار رسیده و عکس علی نصیریان به همراه همسرش حواشی بسیاری به وجود آورده است.

تصویر علی نصیریان به همراه همسرش
تصویر جدید از علی نصیریان و همسرش

علی نصیریان سال 1336 در 21 سالگی همزمان با استخدام با فاطمه بیات، همسرش فعلی‌اش ازدواج کرد، این ازدواج به صورت سنتی و با معرفی یکی از اقوام انجام شد.

تصویر جدید از علی نصیریان و همسرش

در ادامه می‌توانید عکس علی نصیریان به همراه همسرش را ببینید:

تصویر علی نصیریان به همراه همسرش
تصویر جدید از علی نصیریان و همسرش

علی نصیریان در سال 1313 در تهران به دنیا آمد و در سال 1335 دیپلم هنرپیشگی‎ ‎خود را گرفت. بسیاری از آثار مطرح سینمای ایران مزین به هنر بازیگری وی است. علی نصیریان در فیلم هایی چون گاو، آقای هالو، پستچی، آفتاب نشین ها، کفش های میرزا نوروز، ناخدا خورشید، برج مینو، کمیته مجازات، دیوانه‌ای از قفس پرید، شاه خاموش، روز باشکوه، پول خارجی، کمال الملک، ستارخان و سرایدار بازی کرده است.

علی نصیریان، روز دوشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۱۳ شمسی به دنیا آمد. وی در سال ۱۳۲۶ به دبیرستان پیرنیا در چهار راه گمرک رفت و در آنجا با جمشید لایق، اسماعیل داورفر و مهدی فتحی همکلاسی شد. در سال ۱۳۲۹ همزمان با درس دبیرستان، در کلاس جامعه باربد در خیابان لاله زار هم اسم نوشت.

این کلاس را اسماعیل مهرتاش در سال ۱۳۰۵ راه انداخته بود و در آن موسیقی، تئاتر و ادبیات درس می‌داد. او در سال ۱۳۳۰ کتاب هنر تئاتر را خواند. او در کلاس تئاتر سعدی که همسر عبدالحسین نوشین آن را اداره می‌کرد هم شرکت کرد. وی در سال ۱۳۳۵ جایزهٔ نخستین مسابقهٔ نمایش‌نامه‌نویسی را برای نمایش بلبل سرگشته دریافت کرد. فیلم گاو ساخته داریوش مهرجویی نخستین فعالیت سینمایی او بود. وی در ۱۳۸۰ به عنوان یکی از چهره‌های ماندگار ایرانی در رشته بازیگری تئاتر و سینما شناخته شد.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *