درک مالکوم منتقد معروف گاردین درگذشت +[بیوگرافی وعلت فوت]

درگذشت درک مالکوم ؛ آقای مالکوم نویسنده سینمایی، منتقد و مدیر سابق جشنواره فیلم لندن امروز در سن ۹۱ سالگی دار فانی را وداع گفت.

درک مالکوم از سال 1971 تا 1997 منتقد فیلم در روزنامه گاردین بود. آقای مالکوم سالی بیش از 500 فیلم می‌دید که این موضوع برای کاربران جالب بود. در ادامه مطلب با خبر درگذشت درک مالوک همراه ما بمانید.

درگذشت درک مالکوم

  • فوت درک مالکوم

به گزارش منابع خبری:

درک مالکوم برای مدت کوتاهی با نشریه اسکرین همکاری کرد و پس از آن در روزنامه ایونینگ استاندارد» لندن و در اواخر حرفه‌اش نیز برای روزنامه هافینگتون پست می‌نوشت.

«مالکوم» پیش از این تخمین زده بود که در طول مدت حضورش در گاردین به طور متوسط سالانه بیش از ۵۰۰ فیلم تماشا کرده است! او بسیاری از فیلمسازانی را که درباره آنها می نوشت به خوبی می شناخت، اما به همان اندازه در کنار علاقه مندان و منتقدان جوان سینما حضور می‌یافت.

درگذشت درک مالکوم

بیوگرافی درک مالکوم متقد سینمایی

«درک مالکوم» بین سال های 1984 تا 1987 نیز مدیر جشنواره فیلم لندن بود. آقای مالکوم امروز صبح بر اثر نارسایی قلبی و ریوی در خانه اش در شهر دیل انگستان در سن ۹۱ سالگی درگذشته است. او که یک روایتگر شوخ طبع بود و داستان های خنده داری درباره همه چیز از تجربه بازی کریکت با هارولد پینتر نمایشنامه نویس برنده جایزه نوبل تا شام با «کریستین کیلر» و ملاقات هایش با کارگردانان مشهور سینما تعریف می کرد. «جان فورد» یک بار در حالی که در حمام نشسته بود با او مصاحبه کرد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *