ببینید: تصویر زیرخاکی ایرج طهماسب از جوانی اش +[ عکس ایرج طهماسب با دخترش گلناز]

تصویر زیرخاکی ایرج طهماسب از جوانی اش ؛ ایرج طهماسب مجری دوست داشتنی ایرانی، به تازگی تصاویر قدیمی خود را به کاربران نشان داد.

ایرج طهماسب که اکنون 64 ساله است. او ساعاتی قبل یکی از قدیمی ترین عکس های خود که در سال 1366 گرفته شده است را منتشر کرد. در ادامه مطلب با خبر تصویر قدیمی ایرج طهماسب همراه ما بمانید.

تصویر زیرخاکی ایرج طهماسب از جوانی اش

  • عکس قدیمی از ایرج طهماسب

به گزارش منابع خبری:

ایراج طهماسب با فیلم سینمایی کلاه قرمزی به شهرت فراوانی دست پیدا کرد. طهماسب که در حال حاضر سری دوم برنامه مهمونی را در شبکه نمایش خانگی دارد. در ادامه می‌توانید تصویر زیرخاکی از ایرج طهماسب را مشاهده کنید:

تصویر زیرخاکی ایرج طهماسب از جوانی اش
تصویر زیرخاکی ایرج طهماسب از جوانی اش

ایرج طهماسب با دخترش گلناز

اخیرا چند تصویر از ایرج طهماسب به انتشار رسیده که ایرج طهماسب و دخترش را نشان می‌دهد. عکس‌ های ایرج طهماسب و دخنرش گلناز در فضای مجازی سر و صدای بسیاری به پا کرده است. ایرج طهماسب، متولد ۳۰ اردیبهشت ۱۳۳۸، مجری، نویسنده، عروسک‌گردان، صداپیشه، کارگردان، شاعر، مدرس دانشگاه، فیلم‌نامه‌نویس و خالق شخصیت‌های عروسکی اهل ایران است. به تازگی تصاویری از او به همراه دخترش منتشر شده است.

ایرج طهماسب با دخترش گلناز
ایرج طهماسب

ایرج طهماسب و دخترش

در ادامه می‌توانید عکس‌ های ایرج طهماسب و دخنرش گلناز را ببینید:

ایرج طهماسب با دخترش گلناز
ایرج طهماسب و دخترش
ایرج طهماسب با دخترش گلناز
عکس‌ های ایرج طهماسب و دخنرش گلناز

ایرج طهماسب دانش‌ آموخته رشتهٔ تئاتر از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران است. او فعالیت هنری خود را از دهه شصت به‌عنوان برنامه‌ساز و مجری آغاز کرد. فیلم «سقائک و شانه به سر دانا» به‌کارگردانی او در سال ۱۳۶۰ ساخته شد، در همان سال یعنی ۱۳۶۰ در پروژه «مدرسه موش‌ها» به کارگردانی مرضیه برومند به‌ عنوان عروسک‌گردان و صداپیشه عروسک «دم‌باریک» همکاری کرد و همچنین در مجموعه «خانه مادربزرگه» نیز همکاری داشت. او برای اولین بار در سال ۱۳۶۴ با بازی در فیلم «خط پایان» به‌کارگردانی محمدعلی طالبی به دنیای بازیگری پا نهاد. در همان سال در سریال «آینه» ساختهٔ غلام حسینی لطفی نیز بازی کرد.

در سال ۱۳۶۶ «سلامتی چه خوبه» و «دکتر عروسکی» را اجرا نمود. او بازیگری، کارگردانی و نویسندگی فیلم‌هایی همچون کلاه‌قرمزی و پسرخاله، یکی بود یکی نبود، دختر شیرینی‌فروش، کلاه‌قرمزی و سروناز، زیر درخت هلو، عینک دودی و کلاه‌قرمزی و بچه‌ننه را در کارنامهٔ هنری‌اش دارد. طهماسب همچنین در مجموعه‌های آرایشگاه زیبا، النگ و دولنگ، خانوادهٔ عجیب و کلاه‌قرمزی به نقش‌آفرینی پرداخته و در برنامه صندوق پُست (اولین حضور شخصیت عروسکیِ کلاه‌قرمزی در تلویزیون)، به‌عنوان مجری حضور داشته‌است. او همسر مرجان مدرسی و برادر ناصر طهماسب (دوبلور و مدیر دوبلاژ) است. او همکاری خوبی را با حمید جبلی در فیلم‌ها و مجموعه‌های خود دارد.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *