بیلی آیلیش با خواند آهنگ محسن دولت خود را خونی مالی کرد! [+فیلم]

پس از اینکه فناوری هوش مصنوعی، خوانندگان زیادی را با همدیگر تلفیق کرد، بازخوانی آهنگ محسن دولت توسط بیلی آیلیش جالب توجه بود.

فناوری هوش مصنوعی، که به تازگی با پیشرفتی که کسب کرده، توانسته صدای خواننددگان زیادی را با همدیگر تلفیق کند، حالا نوبت به بیلی آیلیش و محسن دولت است که با این فناوری، بازخوانی بیلی آیلیش با آهنگ محسن دولت را تشکیل داده است.

خواندن آهنگ محسن دولت با بیلی آیلیش که با فناوری هوش مصنوعی درست شده، حواشی و بازتاب‌های فراوانی را با خودش به همراه داشته است.

مطلب بیشتر:

ویدئو ببینید: هوش مصنوعی ترانه علیدوستی را به خاک و خون کشید؟! [+فیلم]

ببینید: خواندن آهنگ محسن دولت توسط بیلی آیلیش غوغا بپا کرد! [+فیلم]

برخی کاربران با این اتفاقات اخیر که هوش مصنوعی هر کاری می‌کند تا خود را بین انسان‌ها محبوب تر کند این سلبریتی‌ها هستند که به خاک و خون کشیده می‌شوند تا محبوبیت هوش مصنوعی حفظ شود. یکی از هیمن کاربران با انتشار عکسی که ابتدای این خبر گذاشته شده گفته است:

بیلی آیلیش با خواند آهنگ محسن دولت خود را خونی مالی کرد.

استارت فعالیت حرفه‌ای محسن دولت بعد از خدمت سربازی زده شد. در چند سال بعد از سربازی محسن دولت توانست با جادوی صدا و ترانه های زیبا و تنوع در ریتم اهنگ‌هایش سبکی جدید در موزیک کرمانجی ابداع کند.

بازخوانی آهنگ محسن دولت توسط بیلی آیلیش
بیلی آیلیش و محسن دولت

آهنگ دلم میخواد، با صدای محسن دولت هم‌اکنون با صدای بیلی آیلیش تلفیق شده که این کار را فناوری هوش مصنوعی انجام داده است. پیش از این، این فناوری، صدای بیلی آیلیش را در تصنیف استاد شجریان قرار داده بود.

بیشتر بخوانید:

فیلم آهنگ «چنان مستم» شجریان با صدای بیلی آیلیش [+ویدئوی مصاحبه بیلی ایلیش با هوش مصنوعی]

هوش مصنوعی، هوشی است که توسط ماشین‌ها ظهور پیدا می‌کند، در مقابل هوش طبیعی که توسط جانوران شامل انسان‌ها نمایش می‌یابد. اما پیش از هرچیز باید این موضوع را دانست که کلمه هوش، نشان دهنده امکان استدلال است و اینکه آیا هوش مصنوعی میتواند به توانایی استدلال دست یابد یا خیر، خود موضوع اختلاف محققان است.

خواندن آهنگ محسن دولت با بیلی آیلیش

در ادامه می‌توانید بازخوانی بیلی آیلیش با آهنگ محسن دولت را ببینید:

کتاب‌های AI پیشرو، این شاخه را به عنوان شاخه مطالعه بر روی «عوامل هوشمند» تعریف می‌کنند: هر سامانه‌ای که محیط خود را درک کرده و کنش‌هایی را انجام می‌دهد که شانسش را در دستیابی به اهدافش بیشینه می‌سازد.

برخی از منابع شناخته شده از اصطلاح «هوش مصنوعی» جهت توصیف ماشینی استفاده می‌کنند که عملکردهای «شناختی» را از روی ذهن انسان‌ها تقلید می‌کنند، همچون «یادگیری» و «حل مسئله»، با این حال این تعریف توسط محققان اصلی در زمینه AI رد شده‌ است.

کاربردهای AI شامل موتور جستجوهای پیشرفتهٔ وب (مثل گوگل)، سامانه توصیه‌گر (که توسط یوتیوب، آمازون و نتفلیکس استفاده شده‌اند)، فهم زبان انسان‌ها (همچون سیری، دستیار گوگل و الکسا)، خودروهای خودران (مثل تسلا)، تصمیم‌گیری خودکار و رقابت در بالاترین سطوح سامانه‌های بازی استراتژیک است.

مصاحبه بیلی ایلیش با هوش مصنوعی را ببینید:

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.

جهت دیدن ویدئوهای بیشتر که در فضای مجازی پربازدید شده است از بخش وایرال ویدئوز در سایت فیگار دیدن کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *