تریلر رسمی بازی Mortal Kombat 1 منتشر شد !

روز گذشته، کمپانی NetherRealm Studios، تریلر رسمی بازی Mortal Kombat 1 را که ریبوت نسخه‌های پیشین خود است را به انتشار رساند.

پس از اینکه کمپانی NetherRealm، اعلام کرد که ریبوت نسخه اولیه بازی مورتال را بازسازی خواهد کرد، روز گذشته تریلر بازی Mortal Kombat ، تریلر ریبوت Mortal Kombat تحت عنوان به انشتار رسید.

اولین تریلر سینماتیک مورتال کمبت روز گذشته، حوشیا زیادی بر جای گذاشت و سروصدای هواداران را درآورد.

تریلر رسمی بازی Mortal Kombat 1

تریلر بازی Mortal Kombat

تریلر رسمی بازی Mortal Kombat 1
تریلر بازی Mortal Kombat

Mortal Kombat 1، دوازدهمین بازی مبارزه‌ای و بیست و سومین قسمت از سری Mortal Kombat است که توسط NetherRealm Studios توسعه یافته و توسط Warner Bros. Games منتشر شده است.

این بازی قرار است در 19 سپتامبر 2023 برای ویندوز، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری X/S و نینتندو سوییچ منتشر شود. این بازی ادامه بازی Mortal Kombat 11 و دومینریبوت سری پس از عنوان 2011 است.

تریلر وحشیانه و خونین بازی مورتال کمبت، برای این دوره جدید در سری مبارزات نمادین کمک کرد، اما یک سؤالات متداول نیز در وب سایت رسمی بازی وجود دارد که جزئیات جالب دیگری را فاش می‌کند.

تریلر ریبوت Mortal Kombat

در ادامه می‌توانید اولین تریلر سینماتیک مورتال کمبت را ببینید:

پس از توقف پشتیبانی از Mortal Kombat 11 ، استودیوی NetherRealm فاش کرد که در 21 ژوئیه در حال کار بر روی یک پروژه جدید است. اندرو بوون، صداپیشه جانی کیج، در توییتی که عجولانه حذف شده است، نشان داد که قسمت دوازدهم در حال توسعه است.

طبق اعلام رسمی «وارنر»، این عنوان یک ریبوت و شروع مجدد کامل خواهد بود و در جهانی جریان دارد که لیو کنگ (Liu Kang)، خدای آتش، آن را خلق کرده است. بازیکنان در MK1 شاهد نسخه‌های بازسازی‌شده از شخصیت‌های نمادین سری هستند که تاکنون دیده نشده‌اند. استودیو NetherRealms می‌گوید بخش داستانی بازی Mortal Kombat 1 نوید یک روایت سینمایی همه‌جانبه با پیچش‌های غیرمنتظره در نبردهای کلاسیک است.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *