اجرای زنده همایون شجریان در حضور پدرش در برنامه زنده ؛ تحریر زدن همایون شجریان [+ویدیو]

همایون شجریان در برنامه تلویزیونی آهنگ خواند. این ویدیو قدیمی است اما به تازگی وایرال شده. برای دیدن اجرای زنده همایون شجریان در حضور پدرش همراه باشید.

همایون شجریان در کنار پدرش آواز خواند. این ویدیو کاربران مجازی را تحت تاثیر قرار داد. پسر شجریان در برنامه زنده با حضور پدرش می‌خواند. اجازه مجری از شجریان برای خواند پسرش غوغایی شد. شما را به دیدن ویدیوی جذاب اجرای زنده همایون شجریان در حضور پدرش دعوت می‌نماییم.

تنیس بازی کردن جنجالی بهاره رهنما ؛ ورزشکار شدن بهاره رهنما [+ویدیو]

اجرای زنده همایون شجریان در حضور پدرش در برنامه زنده

تحریر زدن همایون شجریان

طبق ویدیویی در اینستاگرام منتشر شده است. همایون شجریان در کنار مرحوم محمدرضا شجریان شروع به آواز حواندن می‌کند. مجری ابتدا می‌گوید اجازه می‌دین پسرتون آهنگ بخونه؟

در ادامه زنده یاد مجمدرضا شجریان می‌گوید همایون خاهش کرده من من چیزی نگم  ولی دیگه خودش می‌دونه و بعد از سکوت همایون شروع به خواندن آواز می‌کند و مجری بسیار لذت می‌برد. چندی پیش هم درمورد ارتباط همایون شجریان با سحر دولتشاهی خبری منتشر شد که از طرف آن‌ها تکذیب نشد.

عفو مادر بابک خرمدین ؛ او در چه حالی است؟

همایون شجریان در سال ۱۳۷۴ با گیتا خوانساری ازدواج کرد و دختر این دو زوج به نام  یاسمن بعد از دوازده سال ازدواجشان متولد شده است. گیتا خوانساری خواهر همسر دوم محمدرضا شجریان است.

آهنگ خواندن پسر شجریان در حضور پدرش 

در زیر ادامه آواز خواندن همایون شجریان را می‌بینید:

همایون شجریان در 31 اردیبهشت 1354 در تهران متولد شد. وی خواننده موسیقی سنتی ایرانی و موسیقی تلفیقی ، آهنگساز بوده و تنبک و کمانچه می‌نوازد.

وی  در کنسرواتوار موسیقی تهران فارغ التحصیل شده که با حمایت پدرش استاد مرحوم محمدرضا شجریان با نواختن تنبک آغاز کرد و حالا در موسیقی تلفیقی جزو اسطورههای این حیطه است. او با پدرش باجناق بوده است!

پشت پرده شایعه نامزدی نرگس محمدی و سام درخشانی [+عکس]

همایون از سال 1370 در 16 سالگی با پدرش محمدرضا شجریان را در کنسرت های آمریکا ، اروپا و ایران با تنبک همراه شد و از 1378 به بعد در صحنه کنسرت ها با پدرش همخوانی کرد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *