اجرای زنده علی عباسی برای سالمندان [+ویدیو]

علی عباسی یکی از خوانندگان مطرح ایرانی در سبک پاپ است که اخیراً ویدیو اجرای زنده علی عباسی برای سالمندان در فضای مجازی منتشر شد.

اخیراً ویدیویی تحت عنوان علی عباسی و سالمندان در فضای مجازی منتشر شد که آهنگ خواندن علی عباسی برای سالمندان را نشان می‌دهد. اجرای زنده علی عباسی با حضور سالمندان بازتاب گسترده‌ای در فضای مجازی به همراه داشت.

اجرای زنده علی عباسی برای سالمندان

آهنگ خواندن علی عباسی برای سالمندان

اجرای زنده علی عباسی برای سالمندان
علی عباسی و سالمندان

علی عباسی، خواننده و آهنگساز اهل تهران می‌باشد. وی تاکنون آهنگ های بسیار زیادی از جمله مهره مار روزگارمی یا نفس، آغوش، و … را منتشر کرده است. وی با هنرمندان مشهور زیادی از جمله ناصر عباسی، مصطفی مومنی، محسن ابراهیم زاده، مصطفی سلطانی و … همکاری داشت. وی به دنبال انتشار اولین آلبوم رسمی خود است تا پس از آن کنسرت‌های خود را برگزار کند. وی تاکنون در چند برنامه تلویزیونی نیز اجرا داشته است.

علی عباسی ترانه سرا و آهنگساز است که آهنگ‌ها بسیاری منتشر کرد. او در سال 1389 کار خود در زمینه موسیقی را آغاز کرد و تا به حال با آهنگ‌های خود طرفداران زیادی پیدا کرده است. ساز تخصصی او گیتار می‌باشد و در سبک پاپ به خوانندگی مشغول است.

آهنگ خواندن علی عباسی برای سالمندان

در ادامه می‌توانید اجرای زنده علی عباسی با حضور سالمندان را ببینید:

این ویدیو علی عباسی را نشان می‌دهد که به صورت زنده برای سالمندان آهنگ خود را اجرا می‌کند. این ویدیو به سرعت مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفت و بازتاب گسترده‌ای در فضای مجازی داشت.

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *