ویدیو : کمک خلبان شدن محمد دلاوری بسیاری از کاربران را شوکه کرد

به تازگی ویدیویی از کمک خلبان شدن محمد دلاوری در فضای مجازی فارسی پخش دشه است. گویا این ویدیوی حیرت انگیز بسیاری از کاربران را شوکه کرد.

اخیرا ویدیویی از کمک خلبانی محمد دلاوری در فضای مجازی پخش شده است. گویا تجربه محمد دلاوری در کمک خلبانی بسیاری از کابران فضای مجازی را متعجب کرد.

کمک خلبان شدن محمد دلاوری

کمک خلبان شدن محمد دلاوری
کمک خلبانی محمد دلاوری

به نقل از روابط عمومی سازمان هنری رسانه‌ای اوج، پخش برنامه «بی واسطه» با اجرای محمد دلاوری و تهیه‌کنندگی سیدعلی صدری‌نیا از فردا یکشنبه 10 اردیبهشت آغاز می‌شود.

این برنامه که در هر قسمت به سراغ یک موضوع چالشی و دغدغه‌مند می‌رود، روزهای یکشنبه و سه شنبه هر هفته ساعت 18 به روی آنتن شبکه یک می‌رود و بازپخش آن در روزهای پنجشنبه و جمعه ساعت 16 از شبکه افق پخش می‌شود.

محمد دلاوری در این برنامه ماجراجویی‌های جدیدی را در بازگشت به آنتن تلویزیون تجربه کرده است. برنامه «بی واسطه» محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج است. مجری طرح این برنامه استودیو بیست و دو و سیدعلی صدری‌نیا تهیه‌کنندگی و کارگردانی آن را برعهده دارد.

تجربه محمد دلاوری در کمک خلبانی

در ادامه می‌توانید ویدیویی از کمک خلبانی محمد دلاوری را ببینید:

 

محمد دلاوری زاده 1353 در تهران، نویسنده، خبرنگار و مجری ایرانی است که با ساخت برنامه صرفاً جهت اطلاع به شهرت رسید. وی تا کنون چندین مرتبه به عنوان یکی از نامزدان بهترین چهره تلویزیونی جشن حافظ انتخاب شده‌ است.

محمد دلاوری جزو مجریان و گزارشگران شاخص یک دهه اخیر تلویزیون است که تلاش کرده در هر برنامه یا بخش خبری که حضور دارد، نقشی موثر ایفا کند. صرفاجهت اطلاع، پایش، تهران 20 و… از‌جمله این‌ها هستند. با این حال او از اواسط تابستان پیش از آنتن دور مانده و برنامه جدیدش یعنی«بی‌واسطه» هم به‌رغم اعلام قبلی، نوروز امسال پخش نشد.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *