ممنوعیت اکران سینمایی تفریق ؛ به دلیل حضور ترانه علیدوستی

ممنوعیت اکران سینمایی تفریق از آن خبرهایی است که سر و صدا به پا کرده است. گفته‌ها حاکی از آن است که این فیلم به دلیل حضور ترانه علیدوستی توقیف شده است.

اکران فیلم سینمایی تفریق ممنوع شد. در این فیلم ترانه علیدوستی نیز ایفای نقش کرده است و برخی آن را دلیل این توقیف می‌دانند. داستان از چه قرار است؟

گفته می‌شود سازمان سینمایی از نمایش فیلم سینمایی “تفریق” به کارگردانی مانی حقیقی و با بازی ترانه علیدوستی و نوید محمدزاده جلوگیری کرده است.

فیلم سینمایی “تفریق” قرار بود بدون تبلیغات و در “سکوت خبری” در سینما‌های ایران اکران شود، اما سازمان سینمایی بر اساس آنچه “فعالیت سیاسی عوامل” خوانده شده، اجازه اکران آن را صادر نکرده است و این خبر با ممنوعیت اکران سینمایی تفریق همراه شده است.

بیشتر بخوانید:

قطع اینترنت در زمان برگزاری کنکور

ممنوعیت اکران سینمایی تفریق

به دلیل حضور ترانه علیدوستی

فیلم سینمایی تفریق توقیف شد
فیلم سینمایی تفریق توقیف شد

سازمان سینمایی در حالی از نمایش فیلم “تفریق” جلوگیری کرده است که به گفته مسئولان آن، این فیلم مجوز نمایش دارد و روزنامه اعتماد نوشته که “حواشی” ایجاد شده برای برخی عوامل فیلم، بخصوص ترانه علیدوستی مانع از نمایش آن شده و ظرف چند ماه آینده اکران خواهد شد.

این فیلم که داستان برخورد دو زوج را روایت می‌کند و در آن ترانه علیدوستی و نوید محمدزاده هرکدام در دو نقش متفاوت بازی کرده‌اند، نخستین بار پارسال در جشنواره فیلم تورنتو اکران شد و سپس در چند رویداد سینمایی بین‌المللی به نمایش درآمد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص این خبر که بازتاب گسترده‌ای هم در فضای مجازی داشته چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت با ما در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *