زنده کردن نام پوران توسط رضا صادقی ؛ مو به تن همه سیخ شد [+ویدیو]

رضا صادقی خاطره پوران را زنده کرد. این ویدیو در رسانه بازتاب زیادی داشت. در ادامه برای تماشای ویدیویی از زنده کردن نام پوران توسط رضا صادقی همراه ما باشید.

خواندن شعر پوران با صدای رضا صادقی جنجال به پا کرد. رضا صادقی از بانو پوران خواند که توجه کاربران مجازی را به خودش جلب کرد. خاطرات پوران با رضا صادقی زنده شد.

شما را به تماشای ویدیویی از زنده کردن نام پوران توسط رضا صادقی دعوت می‌کنیم.

واکنش یاسان به فوت مرزداران ؛ با دم شیر بازی نکنید [+عکس]

زنده کردن نام پوران توسط رضا صادقی ؛ مو به تن همه سیخ شد

خواندن آهنگ قدیمی توسط رضا صادقی

رضا صادقی به تازگی در برنامه آوای جادویی آهنگی از بانو پوران خواننده قدیمی کشورمان را خواند که باعث حس زنده کردن نوستالژی در تماشاچیان و سایر داورها شد. رضا صادقی با انتشار این ویدیو در صفحه شخصی اش، ضمن زنده نگه داشتن یاد و خاطره بانو پوران و حمایت از بانوان گفت:

همیشه از بزرگترها درس گرفتم و میگیرم. بهترین درس اینه که نگاهم به هدفام و باورام باشه. افتخاری بود خوندن آهنگ زندگی از بانو پوران روحشون شاد.

چندی پیش رضا صادقی با یکی از خواننده ها و داور برنامه مشاجره ای داشت که ظاهرا شوخی بود که این دعوا حواشی زیادی را به دنبال داشت. اما ظاهرا شوخی بیش نبود.

ویدیو نوستالژی بازی رضا صادقی با آهنگ پوران

رضا صادقی در 25 مرداد 1358 در بندرعباس متولد شد، وی خواننده و ترانه سرا است  همچنین دارای فارغ التحصیلی لیسانس رشته موسیقی از دانشگاه استکهلم سوئد می باشد که یک اشتباه در تزریق آمپول باعث فلج شدن او شد اما حالا خواننده محبوب و مشهوری است.

سوژه جدید سحر قریشی ؛ در دبی خوانندگی می‌کند! [+ویدیو]

رضا پس از شروع کارش و بعد از 10 سال فعالیت حرفه ای در حوزه موسیقی در نهایت سال 1382 با آلبوم رسمی مشکی رنگ عشقه و ترانه ای با همین نام شهرت می‌یابد. رضا صادقی در یکی از سفرهای کنسرتی خود به آلمان با همسرش آشنا می‌شود که این رابطه در نهایت 20 بهمن 1390 وقتی 32 ساله بود با هم ازدواج کردند.

بیشتر بخوانید:

 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *