تصاویر جدید سمانه پاکدل و همسرش در مسافرتی به یزد [+ویدیو]

عکس های جدید سمانه پاکدل و شوهرش دست به دست می‌شود که حسابی جنجالی است. برای تماشای تصاویر جدید سمانه پاکدل و همسرش همراه ما باشید.

عکس های جدید زوج هنرمند در یزد در رسانه بسیار غوغا به پا کرده است. سمانه پاکدل و هادی کاظمی با سفر به یزد تصاویری از خودشان منتشر کردند. تصاویر سمانه پاکدل با استایل جدید در کنار همسرش بسیار دیدنی است. شما را به دیدن تصاویر جدید سمانه پاکدل و همسرش دعوت می‌کنیم.

زنده کردن نام پوران توسط رضا صادقی ؛ مو به تن همه سیخ شد [+ویدیو]

تصاویر جدید سمانه پاکدل و همسرش در مسافرتی به یزد

تیپ تابستانی هادی کاظمی و سمانه پاکدل 

تصاویر جدید سمانه پاکدل و همسرش

سمانه پاکدل همراه اکیپی از دوستان صمیمی به اتفاق همسرش به یزد رفتند و عکس های بسیار جالبی را از خودشان در فضای مجازی منتشر کردند. هادی کاظمی و سمانه پاکدل که از بازیگران شناخته شده سینما و تلویزیون هستند با یکدیگر ازدواج کردند و به زوج های هنری مشهور پیوستند.

فوری: آرنولد شوارتزنگر دچار زوال عقل شد!! [+عکس و جزئیات]

تصاویر جدید سمانه پاکدل و همسرش

هادی کاظمی مدتی در برنامه دورهمی در پاسخ به مهران مدیری که چرا تاکنون ازدواج نکرده است گفت :

من هدف هایی در زندگی ام دارم و همچنین مسئولیت هایی در خانواده خود دارم که ابتدا باید به آن ها بپردازم و هم اکنون وظایف مهم تری دارم البته دوست دارم بچه هم داشته باشم !

عکس سمانه پاکدل و همسرش هادی کاظمی

در زیر تصاویر غوغایی از هادی کاظمی و سمانه پاکدل را مشاهده می‌کنید:

تصاویر جدید سمانه پاکدل و همسرش

سمانه پاکدل بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان متولد 26 مهرماه 1366 در اصفهان است. 24 مردادماه سال 97 سمانه پاکدل خبر ازدواجش با هادی کاظمی را به صورت رسمی اعلام کرد.

واکنش یاسان به فوت مرزداران ؛ با دم شیر بازی نکنید [+عکس]

هادی کاظمی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان است که همسر سمانه پاکدل بوده و این زوج هنرمند بدون سر و صدا و بدون حاشیه زندگی مشترکشان را با هم شروع کردند و تصاویری از مراسم ازدواج ساده و بی آلایش آنها انتشار یافت.

سمانه پاکدل اولین بار با تله فیلم «مهندی گلستانه» وارد قاب تلویزیون شد، سپس در سال 1387 وقتی 21 ساله بود با فیلم «روز حسرت» سیروس مقدم تجربه حرفه ای اش را آغاز کرد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *