ویدیو : رقابت رضا گلزار با خواننده جذاب ایرانی

به تازگی ویدیویی از رقابت رضا گلزار با خواننده جذاب ایرانی در رسانه های مجازی فارسی وایرال شده است. گویا محمد رضا گلزار رقیب زیباتری پیدا کرده است.

اخیرا ویدیویی درباره رقیب محمد رضا گلزار در زیبایی در فضای مجازی پخش شده است. گویا رقابت خواننده زیبای ایران با رضا گلزار سر صدای زیادی را در رسانه ها مجازی فارسی ایجاد کرده است. در ادامه ویدیویی از خواننده جذاب ایرانی در حال رقابت با رضا گلزار خواهید دید.

بیشتر بخوانید:

حضور وحشیانه مردم اطراف محمدرضا گلزار مفهوم سلبریتی را جابجا کرد!

رقابت رضا گلزار با خواننده جذاب ایرانی

رقابت رضا گلزار با خواننده جذاب ایرانی
رقابت خواننده زیبای ایران با رضا گلزار

چند روز اخیر ویدئویی از محمد رضا گلزار منتشر شد که برای افتتاح یک مرکز خدمات تلفن همراه، به بازار موبایل ایران رفته و شاهد استقبال سیل طرفدارانش در ورودی این مجموعه بودیم، همان گونه که قبلتر هم چند ویدئو به همین شکل مثلا در مراسم پخش نذری و … از او دیده بودیم.

خوب بسیار طبیعی است که یک سلبریتی با سابقه‌ای مانند گلزار طرفدارانی داشته باشد و برای دیدن او به آن مکان هجوم آورده باشند. البته بعد از انتشار این ویدئو چند نفر هر کدام به نوعی خبر از ساختگی بودن تمام این جریان دادند. امروز نیز رقیب محمد رضا گلزار در زیبایی پیدا شده که از آن ویدیویی نیز در رسانه های پخش شد.

خواننده جذاب ایرانی در حال رقابت با رضا گلزار

در ادامه می‌توانید ویدیویی در مورد رقیب محمد رضا گلزار در زیبایی را ببینید:

اخیرا ویدئویی از استقبال از محمد رضا گلزار در یک مراسم منتشر شده که واکنش‌های متفاوتی در پی داشته است. بهمن بابازاده، خبرنگار حوزه موسیقی در کانال تلگرامی خود نوشت: ۲۱۰۰ نفر با دریافت ۸۰ تا صد هزار تومان برای مراسم ‎«محمدرضا گلزار» آفیش شده اند! سیاه لشگرهایی که در اکثر پروژه های سینمایی هستند و کارشان همین است!

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *