دانلود آهنگ شنبه هیپ هاپولوژیست + [کیفیت بالا 320 و پایین 128]

لینک دانلود اهنگ شنبه هیپ هاپولوژیست با دو کیفیت بالا 320 و پایین 128 در انتهای این نوشتار پیوست شده است. هیپ هاپولوژیست رپر 24 ساله است.

اهنگ شنبه هیپ هاپولوژیست

دانلود آهنگ شنبه هیپ هاپولوژیست

آهنگ جدید هیپ هاپولوژیست شنبه کیفیت 320

اهنگ هیپ هاپولوژیست کیفیت 128

هیپ هاپولوژیست یکی از رپر های نسل جدید است که با توجه به آهنگ هایی که تا به اکنون منتشر کرده است و هم چنین حواشی پیرامون اش این روز ها به شهرت زیادی رسیده است.

در صنعت موسیقی سبک رپ جایگاه ویژه‌ ای دارد و این روز ها خیلی از مردم به ویژه جوانان دهه هفتاد و دهه هشتاد علاقه‌ بسیار زیادی به این سبک دارند و هم چنین خیلی از خوانندگان در این سبک فعالیت می کنند که به آن ها رپر گفته می شود. حال برخی از آن ها توانسته اند در این سبک به شهرت نسبتاً خوبی نیز برسند که یکی از آن ها هیپ هاپولوژیست نام دارد.

سروش هیپ هاپولوژیست یکی از رپران نسل جدید است و به عنوان رپر نسل 4 شناخته می‌ شود. وی متولد 12 دی 1377 در ایران می باشد. او فعالیت خود را از سال 1398 در مارکت موسیقی رپ شروع کرده است. جالب است که بدانید سروش مدت‌ ها قبل یک ویدیو از خود در شبکه های مجازی منتشر کرد که این ویدیو با استقبال بسیار خوبی رو به‌ رو شد و به این گونه باعث شد تا او فعالیت خود را به صورت گسترده و حرفه ای تری در خوانندگی و در سبک رپ شروع کند. این رپر جوان و تازه کار این روز ها توانسته طرفداران زیادی را نیز به دست آورد.

این رپر جوان و با استعداد اهل ایران از زمانی که فعالیت خود را در خوانندگی و سبک رپ شروع کرده است تا به اکنون آهنگ های متعددی را منتشر کرده است که اکثر آهنگ های او با استقبال خوب طرفدارانش نیز رو به رو شده‌اند.

دانلود آهنگ تکذیب از هیپ هاپولوژیست +کیفیت بالا 320 و متن آهنگ

البوم جدید کپسول هیپ هاپولوژیست را با کیفیت بالا دانلود کنید + [به صورت یکجا]

دانلود دیگر آهنگ‌ها از سایت فیگار


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *