ویدیو : آواز خواند اردوغان برای مردم کشورش

به تازگی ویدیویی از پایکوبی و آواز خواند اردوغان برای مردم کشورش در فضای مجازی پخش شده که شادی مردم ترکیه را میتوان مشاهده کرد.

اخیرا ویدیویی از پایکوبی اردوغان در کنار مردمش در فضای مجازی پخش شده است. گویا دلیل شادی و خوانندگی اردوغان این است که او در انتخابات پیروز شد. در ادامه ویدیویی از آواز خوانی و شادی اردوغان برای مردمش خواهید دید.

آواز خواند اردوغان برای مردم کشورش

آواز خواند اردوغان برای مردم کشورش
پایکوبی اردوغان در کنار مردمش

پس از قطعی شدن پیروزی اردوغان در انتخابات ریاست جمهوری، او به روزی بالکن خانه‌اش در استانبول رفت و برای مردم آواز خواند. اردوغان با آواز خوانی پیروزی خود در انتخابات را جشن گرفت. به نقل از اسکای نیوز عربی، پس از قطعی شدن پیروزی اردوغان در انتخابات ریاست جمهوری، او به روی سقف یک اتوبوس در استانبول رفت و برای مردم آواز خواند.

اردوغان که از طرفداران خود خواست با قلیچداراوغلو “بای بای” کنند و بگویند “بای بای کمال” افزود: ما صمیمانه از مردم نجیب ترکیه که یک جشن دموکراتیک را بین دو تعطیلات برگزار کرده‌اند، تبریک می‌گوییم.

وی تصریح کرد: من از مردمم تشکر می‌کنم که به من امکان دادند تا ۵ سال آینده مسئولیت آنها را بر عهده بگیرم.

آواز خانی و شادی اردوغان برای مردمش

در ادامه می‌توانید ویدیویی از شادی و خوانندگی اردوغان را ببینید:

نامزد پیروز در انتخابات ریاست جمهوری ترکیه گفت:

“من بارها گفته‌ام که راهپیمایی و همبستگی مقدس ما متزلزل نخواهد شد و امیدهای همه کسانی را که روی ما حساب می‌کنند، ناامید نخواهد شد.”

اردوغان با بیان اینکه برندگان اصلی دو دور انتخابات ۸۵ میلیون هم‌وطنانمان هستند، اضافه کرد:

“ما همیشه گفته‌ایم که هرکسی که به مردم خدمت کند هرگز شکست نمی‌خورد.”

اردوغان ادامه داد:

“تنها برنده امروز ترکیه است. از این پس، ما تلاش خود را برای ترکیه ادامه خواهیم داد. امروز با هم درهای «قرن ترکیه» را گشودیم.”

اردوغان از دریافت تماس از سران و رهبران کشورها از جمله الهام علی‌اف، رئیس جمهوری آذربایجان برای تبریک پیروزی به او خبر داد و تأکید کرد که هیچ کس نمی‌تواند برتر از مردم ترکیه باشد. رئیس جمهور ترکیه هم‌چنین گفت:

“فکر می‌کنم حزب جمهوری خواه خلق ترکیه با کمال قلیچداراوغلو خداحافظی خواهد کرد و او را مسئول عملکرد ضعیفش در انتخابات خواهد دانست.”

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *