ببینید : ویدیو جنجالی از علیرضا بیرانوند با همسرش اکرم

اخیرا ویدیو جنجالی از علیرضا بیرانوند با همسرش اکرم حواشی زیادی را برایش در رسانه های مجازی فارسی توسط کاربران ایجاد کرده است.

به تازگی عجیب ترین ویدیو علیرضا بیرانوند و همسرش در فضای مجازی پخش شده است. گویاویدیویی جالب از همسر بیرانوند به همراه خودش حواشی بسیاری را برای این دروازبان محبوب داشته است. در ادامه جنجالی ترین ویدیو از بیرانوند و زنش اکرم خواهیم دید.

ویدیو جنجالی از علیرضا بیرانوند با همسرش اکرم

ویدیو جنجالی از علیرضا بیرانوند با همسرش اکرم
عجیب ترین ویدیو علیرضا بیرانوند و همسرش

اخیرا ویدیویی از علیرضا بیرانوند در کنار همسرش اکرم که در شبکه های اجتماعی وایرال شده است. اکرم صفر بیرانوند همسر علیرضا بیرانوند، متولد 1369 می‌باشد. چندی چیش تصاویری از علیرضا بیرانوند در کنار خانواده که در شبکه های اجتماعی بازدید دارد. امروز بعد از حادثه ای که برای دماغ علیرضا بیرانوند رخ داده است اکرم بانو در بین دو نیمه نگران شده و با او تماس گرفته است!

جنجالی ترین ویدیو از بیرانوند و زنش اکرم

در ادامه می‌توانید ویدیویی جالب از همسر بیرانوند به همراه خودش  را ببینید:

علیرضا بیرانوند دروازه بان معروف تیم ملی ایرانی است. علیرضا بیراوند در بازی جام جهانی قطر 2022 در بازی با انگلیس دچار مصدومیت شد. علیرضا بیراوند وضع مالی بسیار بدی داشت و به خاطر همین پدرش اجازه نمی‌داد که او ازدواج کند.

علیرضا بیرانوند در روستای خود نان بربری می‌فروخت. علیرضا بیراوند در پست دروازه‌بان به صورت قرضی از تیم رویال آنتورپ، برای بوآویشتا و تیم ملی ایران بازی می‌کند.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *