از لری خواندن همسر علیرضا بیرانوند تا تغییر چهره او + [ویدیو]

در ویدیویی که به تازگی از علیرضا بیرانوند و همسرش منتشر شده است، با تغییر چهره همسر بیرانوند مواجه هستیم. او در این ویدیو لری آواز می‌خواند.

همسر علیرضا بیرانوند برخلاف این دروازبان که هنوز بینی‌اش را عمل نکرده، تغییرات بسیاری را در چهره اش ایجاد کرده است. در ویدیوی لری خواندن خانم علیرضا بیرانوند که به تازگی در فضای مجازی منتشر شده، این تغییر چهرا را ببینید.

بیشتر بخوانید:

بیوگرافی اکرم بیرانوند همسر علیرضا بیرانوند [+عکس]

تغییر چهره همسر بیرانوند

علیرضا بیرانوند زاده ۳۰ شهریور ۱۳۷۱ بازیکن فوتبال اهل ایران است. علیرضا بیرانوند در پست دروازه‌بان برای باشگاه فوتبال پرسپولیس در لیگ برتر خلیج فارس و تیم ملی فوتبال ایران بازی می‌کند.

علیرضا بیرانوند به مدت چهار فصل پیاپی بهترین دروازه‌بان لیگ برتر ایران و در زمان حضور در پرسپولیس مرد سال فوتبال ایران و بهترین بازیکن لیگ شد. علیرضا بیرانوند با پیراهن پرسپولیس بهترین دروازه‌بان لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۸ شد. علیرضا بیرانوند دارای یک دختر و یک پسر می باشد.ویدیویی جدید از علیرضا بیرانوند و همسرش در فضای مجازی پربازدید شده است.

لری خواندن خانم علیرضا بیرانوند


اکرم بیرانوند در سال 1369 در خرم آباد بوده و همسر و دختر عموی علیرضا بیرانوند میباشد آنها در سال 1389 ازدواج کردند که ثمره آن یک پسر بنام طاها و یک دختر بنام بارانا (که در سال 95 بدنیا آمد) می‌باشد.

بیرانوند درباره ازدواجش میگوید که زمانی از روستا برای رفتن به مدرسه به شهر آمد شبها به خانه عمویش میرفت و در آنجا رفته رفته به دختر عمویش علاقمند شد و زمانی به سن 18 سالگی رسید از پدر و مادر خود خواست که به خواستگاری دختر عمویش بروند و او را خواستگاری کنند اما عمویش پاسخ منفی داد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *