بهترین انیمه هایی که باید ادامه پیدا می‌کردند از نگاه سایت فیگار

کنسل شدن برخی از انیمه‌ها باعث از بین رفتن پتانسیل خوب آنها شد. در ادامه با ما بمانید تا با بهترین انیمه هایی که باید ادامه پیدا می‌کردند آشنا شوید.

طرفداران انیمه با دلشکستگی لغو انیمه‌های مورد علاقه شان قبل از اینکه به نتیجه برسند، غریبه نیستند. چه به دلیل رتبه پایین، مشکلات تولید، یا دلایل دیگر، پایان ناگهانی یک سری انیمیشن محبوب می‌تواند طرفداران را ناامید و ناراضی کند. اما در مورد آن سریال‌های انیمه‌ای که با وجود کیفیت و پتانسیلشان کنسل شدند چطور؟ این‌ها انیمه‌هایی هستند که دارای داستان‌های جذاب، شخصیت‌های توسعه‌یافته و تعداد زیادی هوادار وفادار بودند، اما قبل از اینکه بتوانند واقعاً بدرخشند توسط استودیو خود کنسل شدند.

در این مقاله نگاهی خواهیم داشت به تعدادی از جذاب ترین انیمه هایی که نباید کنسل می‌شدند . از ماجراجویی‌های حماسی گرفته تا داستان‌های برتر Slice Of Life، این انیمه‌ها پتانسیل تبدیل شدن به یک انیمه کلاسیک را داشتند. علیرغم پایان‌های زودهنگام، این سریال‌ها همچنان طرفداران وفاداری در میان علاقه مندان انیمه دارند، که اغلب از خود می‌پرسند که اگر این سریال کنسل نمی‌شد چه اتفاقی می‌افتاد. چه از طرفداران قدیمی انیمه باشید و چه تازه وارد این نوع رسانه باشید، این سریال‌های لغو شده قطعا ارزش دیدن را دارند.

بهترین انیمه هایی که باید ادامه پیدا می‌کردند

بهترین انیمه ای که باید ادامه پیدا می‌کرد

شما می‌توانید فهرست بهترین انیمه هایی که باید ادامه پیدا می‌کردند را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

مقالات مکمل:

بهترین انیمه هایی که باید ادامه پیدا می‌کردند
بهترین انیمه هایی که باید ادامه پیدا می‌کردند

در کل چرا سریال‌های انیمه در وهله اول کنسل می‌شوند؟ در جواب این سوال، از فروش کم DVD گرفته تا محدودیت بودجه، عوامل مختلفی وجود دارد که می‌تواند به پایان زودهنگام یک انیمه کمک کند. در برخی موارد، یک استودیو ممکن است به سادگی تصمیم بگیرد که به سمت پروژه‌های دیگر برود و طرفداران را با داستانی حل نشده باقی بگذارد.

دلیل آن هر چه که باشد، لغو یک سری انیمیشن خوب نه تنها برای طرفداران، بلکه برای کل صنعت مضر است، زیرا بینندگان را از تجربه یک داستان واقعا عالی محروم می‌کند. با این وجود، جامعه انیمه امیدوار است که برخی از این انیمه‌های لغو شده ممکن است روزی به رسمیت شناخته شوند و دوباره بازگردند. پس در ادامه نوشتار بهترین انیمه هایی که کنسل شدند همراه ما بمانید تا با بهترین انیمه ای که باید ادامه پیدا می‌کرد آشنا شوید.

بیشتر بخوانید:

بهترین انیمیشن های 2023

بهترین انیمه های سال 2023

Deadman Wonderland

بهترین انیمه هایی که باید ادامه پیدا می‌کردند
Deadman Wonderland

در ابتدای مقاله بهترین انیمه هایی که باید ادامه پیدا می‌کردند ، فرضیه Deadman Wonderland به قدری تاریک است که مطمئناً تماشاگران را قبل از شروع تماشا قسمت اول مجموعه انیمه ترسانده است. در این انیمه، Deadman Wonderland یک شهربازی است که در آن محکومان برای سرگرم کردن کسانی که برای دیدن می‌آیند، اعمال خطرناک و بی‌رحمانه‌ای را انجام می‌دهند. اگر این به نظر تاریک به نظر می‌رسد، زمانی بدتر می‌شود که قهرمان داستان، گانتا ایگاراشی، و همکلاسی‌هایش قرار است به یک سفر مدرسه‌ای به Deadman Wonderland بروند.

اینکه چگونه هر معلمی این نوع سفر را ممکن کرده یک معجزه است، اگرچه شاید این موضوع مربوط به مردی بود که به مرد قرمزپوش اجازه داد همه دانش‌آموزان کلاس گانتا ایگاراشی را به قتل برساند. اگر فکر می‌کنید که این تاریک‌ترین قسمت این انیمه است، سخت در اشتباه هستید.

زیرا این تنها ابتدای داستان این انیمه است و در ادامه داستان همه چیز تاریک‌تر خواهد شد. در حالی که داستان این انیمه پتانسیل زیادی داشت، این سریال پس از 12 قسمت (به‌علاوه یکی از قسمت‌های بعدی OVA)، با اقتباس حدود 20 چپتر مانگا به پایان رسید و هنوز بیش از نیمی از داستان مانگا برای گفتن باقی مانده است.

بیشتر بخوانید:

بهترین انیمه های ترسناک 2023 و تاریخ سینما

Ranma 1/2

بهترین انیمه هایی که باید ادامه پیدا می‌کردند
بهترین انیمه هایی که باید ادامه پیدا می‌کردند

داستان رومیکو تاکاهاشی یک انیمه کلاسیک اواخر دهه 80 و اوایل دهه 90 است و برای مجموعه‌های انیمه کمدی مقدار کمی پیشرفت کرد. انما، پسری است که در سفری به چین در چشمه‌ای نفرین شده که در آن دختری غرق شد می‌افتاد و باعث می‌شود که هر وقت آب سردی به او پاشیده می‌شود، تبدیل به یک دختر شود.

داستان انیمه به طور ناگهانی درست زمانی که مادر رانما وارد داستان می‌شود به پایان می‌رسد. اتفاقی که افتاد این بود که انیمه Ranma 1/2 به مانگا خود رسید و ایجاد فیلر را ضروری کرد، اما استودیو سازنده مدت کوتاهی بعد ورشکست شد و داستان را برای همیشه ناتمام گذاشت. مانگا تا سه سال دیگر پس از پایان انیمه ادامه یافت.

بیشتر بخوانید:

بهترین انیمه های کمدی تاریخ سینما + [2023]

Fruits Basket

Fruits Basket

زمانی که رانش زمین چادر تورو هوندا که در آن زندگی می‌کرد را از بین می‌برد، اعضای خانه محترم سوما به او اجازه دادند تا زمانی که پدربزرگ او بازسازی خانه‌اش را انجام می‌دهد، با آنها زندگی کند. اما وقتی که تورو به طور تصادفی به آغوش کیو سوما می‌افتد و ناگهان به یک گربه تبدیل می‌شود، خوانندگان می‌فهمند که چرا خانواده سوما همیشه از دیگران فاصله می‌گیرند.

سبد میوه اولین بار در سال 2001 به صورت انیمیشنی اقتباس شد که 26 قسمت به طول انجامید و ناگهان متوقف شد. بر اساس گزارش‌ها، کارگردان انیمه و خالق مانگا تفاوت‌های خلاقانه‌ای با هم داشتند که باعث شد مانگاکا ناتسوکی تاکایا از این اولین اقتباس بیزار باشد. در حالی که انیمه 2001 هرگز ادامه پیدا نکرد، طرفداران در نهایت اقتباس دوم و کامل از سبد میوه را در سال 2019 دریافت کردند.

بیشتر بخوانید:

بهترین انیمه های فانتزی تاریخ سینما + [2023]

Spice and Wolf

بهترین انیمه هایی که باید ادامه پیدا می‌کردند
Spice and Wolf

Spice and Wolf یک سریال فانتزی درباره تاجری با نام کرافت لارنس است که با فروش اجناس خود به سراسر جهان سفر می‌کند تا اینکه به شهر Pasloe می‌رسد، جایی که زمانی الهه باستانی معروف به هولو در آنجا پرستش می‌شد. هولو در واقع توسط لارنس مهر و موم شد و ناخواسته آزاد می‌شود.

هولو سپس از لارنس می‌خواهد که با او سفر کند و ببیند در زمانی که او مهر و موم شده بود، جهان چگونه تغییر کرده است. این انیمه دو فصل 12 قسمتی به طول انجامید که در سال‌های 2008 و 2009 منتشر شد، اما پس از آن به طور ناگهانی متوقف شد. سری لایت ناول اسپایس و گرگ برای بیست و چهار جلد منتشر شد، به این معنی که حجم عظیمی از محتوا وجود دارد که هرگز اقتباس نشده است، که متأسفانه در سریال‌های مبتنی بر لایت ناول رایج است.

Kaze no Stigma

بهترین انیمه هایی که باید ادامه پیدا می‌کردند
Kaze no Stigma

Kaze no Stigma، کازوما را دنبال می‌کند، پسری که از قبیله خود به دلیل شکست در مبارزه‌ای بر سر داشتن یک شمشیر افسانه‌ای که می‌توانست او را جانشین قبیله کند، تبعید شد. کازوما در تمام دوران تبعیدش، بر جادوی باد مسلط شد و در نهایت به خانه بازگشت، البته نه برای یک رویارویی بزرگ، بلکه فقط برای یک تئاتر شیطان‌کشی.

تقریباً در همان زمان، اعضای خانواده کازوما کشته می‌شوند و به نظر می‌رسد که مجرم از جادو باد استفاده می‌کند. این سریال در سال 2007 برای یک سریال 24 قسمتی اقتباس شد که مقدار زیادی از 6 رمان سبک داستان اصلی را پوشش می‌دهد. متأسفانه، تاکاهیرو یاماتو، نویسنده لایت ناول Kaze No Stigma، در سال 2009 درگذشت، به این معنی که این داستانی است که هرگز فرصتی برای پایان خوب نداشت.

No Game No Life

بهترین انیمه هایی که باید ادامه پیدا می‌کردند
No Game No Life

با این حال مجموعه دیگری که به عنوان لایت ناول شروع شد، بدون بازی بدون زندگی، سورا و شیرو، دو خواهر و برادر را دنبال می‌کند که در یک بازی شطرنج در برابر خدای بازی‌ها برنده می‌شوند، که آنها را به دنیای جدیدی می‌آورد که در آن همه مسائل توسط بازی‌های پرمخاطب تعیین می‌شود.

این خواهر و برادر توطئه می‌کنند تا با استفاده از مهارت‌های بازی خود، جهان را تصاحب کنند و به خدایان جدید بازی‌ها تبدیل شوند. No Game No Life که به عنوان یکی از بهترین انیمه های ایسکای شناخته می‌شود، در سال 2014 و در اوج محبوبیت سریال، یک انیمه 12 قسمتی دریافت کرد، اما پس از آن به طور کامل کنسل شد. این مجموعه در سال 2017 یک فیلم پیش درآمد به نام No Game No Life: Zero دریافت کرد، اما داستان انیمه هرگز به نتیجه مناسبی نرسید. این انیمه فقط سه جلد اول را پوشش می‌دهد، در حالی که فیلم آن جلد ششم را پوشش داده است.

Baccano!

بهترین انیمه هایی که باید ادامه پیدا می‌کردند
Baccano!

در ادامه مقاله بهترین انیمه هایی که باید ادامه پیدا می‌کردند ، این انیمه 2007 برای 13 قسمت به طول انجامید و به طور کلی 3 قسمت اضافی نیز داشت تا یک پایان جزئی به فصل اول داده شود. با این حال تاکنون 22 جلد از لایت ناول این انیمه وجود دارد، که اغلب بر اساس سالی که در آن اتفاق می‌افتند، از 1705 تا 2002 شناسایی می‌شوند. حضور این انیمه در فهرست بهترین انیمه هایی که کنسل شدند یک اولویت برای ما بود.

Rave Master

بهترین انیمه هایی که باید ادامه پیدا می‌کردند
Rave Master

سری مانگای قدیمی توسط هیرو ماشیما، Rave Master یک سریال فانتزی باورنکردنی با ایده‌های بزرگ بود. نسخه انگلیسی انیمه نیز به طرز مشهوری دارای تم آغازینی جذاب توسط گروه اسکا Reel Big Fish بود. این انیمه در 51 قسمت پخش شد که کاملا قابل احترام به نظر می‌رسد، اما این 51 قسمت فقط حدود یک سوم مانگا را پوشش می‌داد که سه سال دیگر پس از پایان انیمه پخش شد.

ماشیما عشق خاصی به Rave Master دارد و اغلب امیدوار بوده است که این سریال اقتباسی کامل دریافت کند. با این حال، در این بین، طرفداران Rave Master ممکن است بخواهند قسمت متقاطع Fairy Tail را ببینند، زیرا این آخرین محتوای اصلی است که این شخصیت‌ها را به نمایش می‌گذارد. این انیمه یکی از جذاب ترین انیمه هایی که نباید کنسل می‌شدند .

The Melancholy of Haruhi Suzumiya

بهترین انیمه هایی که باید ادامه پیدا می‌کردند
The Melancholy of Haruhi Suzumiya

انیمه هاروهی سوزومیا زمانی که برای اولین بار در سال 2006 منتشر شد بسیار محبوب بود و محبوبیت خود را به اندازه‌ای حفظ کرد که دو فصل 14 قسمتی و یک فیلم در سال 2010 به نام ناپدید شدن هاروهی سوزومیا را دید. شرایط دقیق پایان انیمه مشخص نیست، اما فصل دوم آن شامل آرک بسیار بحث برانگیز “Endless Eight” بود که همان قسمت را 8 بار دوباره ضبط و دوباره زنده کرد، که طرفداران آن را هدر دادن عظیم بودجه داستند.

ناپدید شدن هاروهی سوزومیا فقط تا چهارمین جلد لایت رمان را پوشش می‌دهد، با این حال، 8 جلد دیگر این لایت ناول کاملاً اقتباس نشده باقی مانده‌اند. از آنجایی که این سریال زمانی محبوب بوده است، دیدن این که چقدر از آن فقط در قالب کتاب باقی مانده است، باورنکردنی می‌باشد و بسیاری از طرفداران سال‌هاست که به احیای آن امیدوار هستند. این انیمه یکی از بهترین انیمه هایی که باید ادامه پیدا می‌کردند است.

Bubblegum Crisis

بهترین انیمه هایی که باید ادامه پیدا می‌کردند
Bubblegum Crisis

قدیمی‌ترین نمونه در فهرست بهترین انیمه هایی که باید ادامه پیدا می‌کردند ، Bubblegum Crisis یک سریال OVA است که از سال 1987 تا 1991 منتشر شد. این سریال تنها 8 قسمت دارد، اما به‌ویژه در حوزه انیمه‌های سایبرپانک بسیار تاثیرگذار در نظر گرفته می‌شود. Bubblegum Crisis همچنین منحصر به فرد است زیرا یک انیمه اصلی می‌باشد و از مانگا یا لایت ناولی اقتباس نشده است، بنابراین نمی‌توان گفت که داستان به کجا می‌رسد.

مشخص است که قسمت‌های بیشتری برای این انیمه برنامه‌ریزی شده بود، اما اختلاف کپی رایت بین دو استودیو باعث شد که سریال هرگز پایان مناسبی نداشته باشد. Bubblegum Crisis در نهایت شاهد راه اندازی مجدد، Bubblegum Crisis: Tokyo 2040 بود که از سال 1998 تا 1999 اجرا شد و بسیاری این نسخه را برتر می‌دانند.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین انیمه هایی که باید ادامه پیدا می‌کردند سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *