عکس خانوادگی وریا غفوری قبل از شایعه بازداشت

وریا غفوری بازیکن سرشناسی که بارها مورد بحث و قضاوت قرار گرفته است، به تازگی عکسی را از خود منتشر کرده است. عکس امروز خانواده وریا غفوری را ببینید.

وریا غفوری بازیکن فوتبال ایرانی در تاریخ 29 شهریور سال 1366 به دنیا آمد. او فوتبال حرفه‌ای خود را از سال 1386 از پاس همدان شروع کرد و سپس در تیم‌های شهرداری تبریز، نفت تهران، سپاهان اصفهان و استقلال بازی کرد.

وریا غفوری 28 بازی برای تیم ملی فوتبال ایران و سابقه کاپیتانی تیم استقلال را در کارنامه خود دارد. غفوری در سال 1393 از سوی کارلوس کیروش سرمربی وقت تیم ملی، برای بازی در تیم ملی فوتبال ایران، دعوت شد.

آنطور که از عکس‌های منتشر شده در فضای مجازی مشخص است، وریا غفوری رابطه بسیار صمیمانه‌ای با خانواده خود دارد. در ادامه عکس امروز خانواده وریا غفوری را مشاهده خواهید کرد.

بیشتر بخوانید:

واکنش همسر وریا غفوری به خداحافظی او از دنیای فوتبال

عکس امروز خانواده وریا غفوری

تفریحات در طبیعت 

وریا غفوری و خانواده در طبیعت
وریا غفوری و خانواده در طبیعت

عکس بالا که به تازگی در فضای مجازی منتشر شده است، وریا غفوری و خانواده در طبیعت را به تصویر کشیده است. غفوری یکی از بازیکنان مورد علاقه کارلوس کی‌روش بود که در بیشتر اردوهای تیم ملی حضور داشت و در جام ملت‌های آسیا 2015 در تمامی بازی‌ها به صورت فیکس به میدان رفت.

البته او یکی از بازیکنان خوب و اثرگذار تیم ملی در آن دوره از مسابقات بود که بازی‌های درخشانی نیز از خود ارائه داد. کیروش، سرمربی تیم ملی یک هفته پس از اعلام 35 نفر تیم ملی، فهرستی 24 نفره را منتشر کرد، که بدین ترتیب مشخص شد 11 نفر از اردوی تیم ملی برای مسابقات جام جهانی 2018 خط خوردند.

بیشتر بخوانید:

تشویق وریا غفوری در روز خداحافظی اش 

در میان خط‌خوردگان نام وریا غفوری، سید جلال حسینی و کاوه رضایی هم دیده میشد که در فضای مجازی به خط خوردن آن‌ها از فهرست، به خصوص خط خوردن وریا غفوری اعتراض شد.

خط خوردن وریا در اوج دوران حرفه‌ای او واکنش افراد زیادی را برانگیخت، به طوری که کنفدراسیون فوتبال آسیا ایران را برای خط زدن وریا از تیم ملی به پرداخت 100 هزار دلار محکوم کرد.

وریا این مبلغ را به خیریه کودکان ایران زمین هدیه داد. کی‌روش، دقایقی پیش از ترک ایران به سوی ترکیه گفت تغییر پست وریا غفوری در خط خوردنش از تیم ملی تاثیر داشته‌ است.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *