تماشا کنید: حادثه وحشتناک قطار هند [+فیلم]

روز گذشته، کلیپی مبنی بر ویدیوی حادثه خونین قطار هند در فضای مجازی به انتشار رسید که حواشی و بازتاب‌های فراوانی را با خودش به همراه داشت.

روز گذشته، خبری مبنی بر سانحه سه قطار در هند به انتشار رسید که بازتاب‌های فراوانی را تحت عنوان یک ویدئو به ثبت رساند و برخورد قطار ها در هند را در فضای رسانه نشان داد.

کلیپ حادثه عجیب برخورد قطار در هندوستان یکی از اتفاقات عجیب در چند روز گذشته در عنوان یک حادثه خونین بود که رخ داد.

ویدیوی حادثه خونین قطار هند

سانحه سه قطار در هند

ویدیوی حادثه خونین قطار هند
سانحه سه قطار در هند

ویدئویی پهپادی منطقه برخورد سه قطار در هندوستان، شدت حادثه و خسارات وارده را از زاویه‌ای دیگر به تصویر کشیده است. مقامات هندی در تازه‌ترین آمار از افزایش شمار جان‌باختگان این تصادف مرگبار به ۲۸۸ نفر خبر داده و شمار زخمی‌های این سانحه را نیز دست‌کم ۹۰۰ نفر اعلام کرده‌اند.

بیشتر بخوانید:

فرار تراکتور از دست پلیس مشهد

این آمار در حالی است که به علت شدت تصادف، نگرانی‌های زیادی درباره افزایش شمار کشته‌ها و زخمی‌ها وجود دارد. این حادثه جمعه شب رخ داد و تصاویر ویدیویی صبح شنبه نشان می‌داد که مقام‌های پلیس اجساد پوشیده با پارچه‌های سفید را به خارج از خطوط راه‌آهن منتقل می‌کنند.

یکی از بازماندگان این حادثه مرگبار در خصوص این حادثه گفت:

من خواب بودم و با صدای خروج قطار از ریل بیدار شدم و ناگهان متوجه شدم که ۱۰-۱۵ نفر کشته شده‌اند. من خوش‌شانس بودم که موفق شدم از قطار خارج شوم و وقتی خودم را نجات می‌دادم آنجا اجساد تکه‌تکه شده‌ زیادی را دیدم.

برخورد قطار ها در هند

در ادامه می‌توانید کلیپ حادثه عجیب برخورد قطار در هندوستان را ببینید:

به گفته مقام‌های محلی دست کم ۲۰۷ تن در حادثه برخورد دو قطار در شرق هند کشته شده‌ و ۹۰۰ تن نیز دچار جراحت شده‌اند. ۲۰۰ دستگاه آمبولانس هم به محل این حادثه هولناک فرستاده شده‌اند.

نارندرا مودی، نخست‌وزیر هند، از این رخداد ابراز نگرانی و با خانواده قربانیان ابراز همدردی کرد. او در توییتی نوشت:

تمامی کمک‌های ممکن به حادثه‌دیدگان ارائه خواهد شد.

هندوستان یکی از طولانی‌ترین خطوط ریلی جهان را دارد و حادثه‌ در آن رخدادی معمول و متداول است. بدترین فاجعه قطاری در هند به سال ۱۹۸۱ بازمی‌گردد که در آن ۸۰۰ تن جان خود را از دست دادند.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *