گیم پلی فورتنایت سیزن جدید منتشر شد [+ویدیو]

به تازگی مراسم سامر گیم فست پخش شد و بازی‌های زیادی از جمله گیم پلی فورتنایت سیزن جدید را معرفی کرد که در ادامه به آن می‌پردازیم.

بازی Fortnite یکی از معروف‌ترین بازی‌های بتل رویال است که طرفداران زیادی دارد و اخیراً گیم پلی فصل جدید فورتنایت به انتشار رسید. در ادامه گیم پلی سیزن جدید فورتنایت را مشاده خواهید کرد.

گیم پلی فورتنایت سیزن جدید

بازی Fortnite

فورتنایت یک بازی ویدئویی آنلاین است که توسط اپیک گیمز توسعه یافته و در سال ۲۰۱۷ منتشر شد. سال ۲۰۲۱ بود که اولین بار فورتنایت با هدف نمایش قدرت موتور گرافیکی آنریل ۴ معرفی شد. پلتفرم‌های این بازی اکس باکس وان، اکس باکس سری اکس، پلی‌استیشن ۴، پلی استیشن ۵، نینتندو سوئیچ، مایکروسافت ویندوز و سیستم عامل مک و اندروید هستند.

گیم پلی فورتنایت سیزن جدید
گیم پلی فورتنایت سیزن جدید

این بازی توسط اپیک گیمز و پیپل کن فلای گسترش یافت و پچ جهانی بازی با اپیک گیمز بود. این بازی تا به حال با سازندگان سری فیلم‌هایی از جمله مارول و دی سی همکاری کرده است. بازی فورتنایت در چهار کشور کوبا، ایران، کره شمالی و سودان سوریه تحریم است و نسخه آی‌اواس بازی در اوت ۲۰۲۰ از اپ استور اپل حذف شد.

فورتنایت بتل رویال یک بخش بازیکن علیه بازیکن است که تا ۱۰۰ بازیکن ظرفیت دارد. بازیکنان در این حالت می‌توانند به صورت تک‌نفره، دو نفره یا جوخه‌ای بازی کنند (حالت جوخه ای معمولاً بین ۳ تا ۴ نفر ظرفیت دارد). بازیکنان بدون داشتن هیچ اسلحه‌ای از اتوبوس مبارزه به صورت چتربازی پرتاب می‌شوند و در هنگام فرود، باید به دنبال اسلحه، مهمّات و منابع برای زنده ماندن بگردند. با گذشت زمان حلقه‌ای که نقشهٔ بازی را احاطه کرده کوچک‌تر می‌شود و هنگامی که بازیکنان در خارج حلقه تعیین شده باشند، به مرور خواهند مرد.

سیزن جدید فورتنایت

در ادامه می‌توانید گیم پلی فصل جدید فورتنایت را ببینید:

بازیکنان برای بقا باشند. آخرین نفر (در بعضی موارد دو نفر یا یک جوخه) باقیمانده، برندهٔ بازی می‌شود. این بازی با مارول کامیکس همکاری کرده و اسکین اکثر شخصیت‌های مارول را ساخته‌است. همچنین قدرت‌هایی همچون قدرت استارک، قدرت دکتر دووم، قدرت استورم و همچنین ثور را به بازی اضافه کرده است. فورتنایت کریتیو حالتی در سبک “SandBox” است که شباهت بسیار زیادی به بازی ماینکرفت دارد. در این حالت بازیکنان آزادند تا با اجزایی که در دسترس دارند هرچه را که می‌خواهند و در بعضی موارد حالت بازی مورد علاقه خود را بسازند.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *