تغییر عنوان فیلم Captain America 4 ؛ اولین تصویر از پشت صحنه آخرین فیلم کاپیتان آمریکا ۴

استودیوی مارول با اعلام تغییر عنوان فیلم Captain America 4 ، اولین تصویر پشت صحنه از آنتونی مکی و هریسون فورد در این دنباله را منتشر کرده است.

عنوان Captain America 4 تغییر کرد .فیلم ابرقهرمانی کاپیتان آمریکا: نظم نوین جهانی (Captain America: New World Order) مارول، به کاپیتان آمریکا: دنیای قشنگ نو (Captain America: Brave New World) تغییر نام داد.

تغییر عنوان فیلم Captain America 4

اولین تصویر از پشت صحنه آخرین فیلم کاپیتان آمریکا ۴

تغییر عنوان فیلم Captain America 4

همچنین استودیوی مارول با اعلام تغییر نام فیلم، اولین تصویر پشت صحنه فیلم Captain America: Brave New از آنتونی مکی و هریسون فورد را منتشر کرده است. مارول ژوئیه سال گذشته اعلام کرد که کاپیتان آمریکا ۴ در تاریخ ۳ مه سال ۲۰۲۴ اکران خواهد شد. تاکنون تاریخ اکران قسمت چهارم تغییری نکرده است.

طبق آخرین گزارشی که شده بود آنتونی مکی نقش سم ویلسون را قرار بود بازی کند اما به جای فالکن از این پس در کاپتان امریکا نقش‌آفرینی می‌کند و جانشین کریس اوانز شده است. از دیگر بازیگران فیلم می‌توان به لیو تایلردر نقش بتی راس، دوست دختر بروس بنر یا هالک، شیرا هاس در نقش صبرا، تیم بلیک نلسون، دنی رامیرز و کارل لاملی اشاره کرد.

هریس فورد هفته پیش در مصاحبه‌ای با امپایر از تجربه همکاری‌اش با مارول گفته بود:

هم روزهای سخت وجود دارد و هم راحت و روزهای لذت‌بخش و انواع روزهای دیگر. برنامه زمانی دشواری است، و بله، خوش می‌گذرد. اما مثل قدم زدن در پارک نیست. خوش‌گذرانی محض نیست. کار است.

مالکم اسپلمن فیلمنامه کاپیتان آمریکا ۴ را با همکاری دالان موسن به نگارش درخواهد آورد. آنها نیز در سریال فالکن و سرباز زمستان با هم همکاری داشته‌اند. همچنین ژولیوس اونا کارگردان نیجریه‌ای-آمریکایی برای کارگردانی کاپیتان آمریکا ۴ انتخاب شده است.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *