عکس : ساره ساربانی مجری جوان در سانحه تصادف درگذشت

به تازگی خبری مبنی بر ساره ساربانی مجری جوان در سانحه تصادف درگذشت که این حادثه بسیاری از کابران فضای مجازی را شوکه کرده است.

درگذشت ساره ساربانی در حادثه تصادف یکی دیگر از اخبار نگران کننده در فضای مجازی بوده که این حادثه بسیار دردناک بوده است. در ادامه بیشتر به خبر مرگ ناگهانی ساره ساربانی در سانحه تصادف خواهیم پرداخت.

ساره ساربانی مجری جوان در سانحه تصادف درگذشت

ساره ساربانی مجری جوان در سانحه تصادف درگذشت
درگذشت ساره ساربانی در حادثه تصادف

سارا ساربانی متولد دهه ۱۳۷۰ در هرمزگان بوده که روز گذشته به علت سانحه تصادف رانندگی درگذشت.  وی به عنوان مجری و بازیگر تئاتر در هرمزگان، همواره حضور داشت و همشهریان سارا ساربانی با اجرا‌های شاد و پر انرژی او آشنا هستند. مراسم تشییع و خاکسپاری سارا ساربانی روز سه شنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ در بندرعباس برگزار شد.

درگذشت ساره ساربانی در حادثه تصادف

در ادامه می‌توانید عکس از بازیگری که خبر مرگ ناگهانی ساره ساربانی در سانحه تصادف در رسانه پخش را ببینید:

ساره ساربانی مجری جوان در سانحه تصادف درگذشت
مرگ ناگهانی ساره ساربانی در سانحه تصادف

اسماعیل جهانگیری مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان، طی پیامی درگذشت سارا ساربانی بازیگر و مجری توانمند استان را به جامعه هنری و خانواده ایشان تسلیت گفت.

در متن پیام آمده است:

“مصیبت درگذشت این هنرمند برجسته استانی موجب تاسف و تألم بسیار گردید. اینجانب این ضایعه را به جامعه هنری استان هرمزگان، و خانواده ایشان تسلیت عرض نموده و از خداوند رحمان و غفار برای آن مرحومه، رحمت و مغفرت و برای بازماندگان محترم صبر و سلامت آرزومندم.”

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *