ببینید : ویدیو جنجالی از امیرعلی نبویان در حال بوسیدن

اخیرا ویدیو جنجالی از امیرعلی نبویان در حال بوسیدن در رسانه های مجازی منتشر شده که حواشی و سر صدای بسیار را ایجاد کرده است.

به تازگی کیلیپ جنجالی از امیر علی نبویان از بوسیدن دست همسرش در رسانه های مجازی فارسی منتشر شده است. گویا ویدیویی از امیرعلی نوبیان در حال بوسیدن دست همسرش بسیار حاشیه ساز شده و مردم را شوکه کرده است.

ویدیو جنجالی از امیرعلی نبویان در حال بوسیدن

ویدیو جنجالی از امیرعلی نبویان در حال بوسیدن
ویدیویی از امیرعلی نوبیان در حال بوسیدن دست همسرش

ویدیویی از امیرعلی نوبیان در حال بوسیدن دست همسرش در مکانی عمومی مورد توجه قرار گرفته است بیماری سرطان این زن خیلی آقای مجری را آشفته کرده بود که هم اکنون بیماری رفع شده است. مراسم رونمایی “شهر غصه” تازه‌ترین اثر امیرعلی نبویان در حالی برگزار شد که این مراسم میزبان چهره‌های هنری زیادی بود.

امیرعلی نبویان متولد 2 فروردین 1359 در تهران است. امیرعلی نبویان در سال 1387 از آمل برای حضور درکلاس های بازیگری به تهران مهاجرت کرد. امیرعلی نوبیان سال 1392 اولین بار تجربه خود را در بازیگری با سریال نوشدارو بدست آورد.

امیرعلی نوبیان با اجرای برنامه های خوشا شیراز و صد برگ در تلویزیون مورد توجه قرار گرفت. امیرعلی نبویان در مهر ماه 1395 با بهار نوروزپور ازدواج کرد.

ویدیویی از امیرعلی نوبیان در حال بوسیدن دست همسرش

در ادامه می‌توانید کیلیپ جنجالی از امیر علی نبویان از بوسیدن دست همسرش را ببینید:

نبویان اولین تجربه بازیگری خود را در سریال نوشدارو بدست آورد. وی در برنامه رادیو هفت نیز حضور داشته‌است. وی در کارنامه خود مجری گری در رادیو هفت، خوشا شیراز، صد برگ را داشته‌است.

او همچنین توانسته در مسابقه لباهنگ خندوانه با اجراهای خود نظرات زیادی را جلب نماید. او دراین مسابقه ترانه‌های محسن چاوشی را خواند. او با بالاترین رای به مرحله فینال لباهنگ رسید. او در پایان مسابقه لباهنگ اول شد.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *