عکس چهره آفتاب سوخته مریم کاویانی شوکه تان می‌کند! +[عکس عجیب مریم کاویانی]

به تازگی عکس چهره آفتاب سوخته مریم کاویانی در فضای مجازی از جمله اینستاگرام منتشر شده است که بازتاب فراوانی بین کاربران درپی داشته است.

مریم کاویانی بازیگر جوان ایرانی عکسی از چهره آفتاب سوخته خود در صفحه شخصی اش بارگزاری کرد که تعجب کاربران را به دنبال داشت. در ادامه مطلب با خبر جدید ترین عکس مریم کاویانی همراه ما بمانید.

عکس چهره آفتاب سوخته مریم کاویانی

عکس جدید مریم کاویانی

به گزارش منابع خبری:

مریم کاویانی بازیگر سینما و تلوزیون ایرانی، به تازگی عکسی از چهره خود در صفحه شخصی اش منتشر کرده است که بازتاب فراوانی را درپی داشته است. در ادامه می‌توانید چهره عجیب مریم کاویانی را مشاهده کنید:

عکس چهره آفتاب سوخته مریم کاویانی
عکس چهره آفتاب سوخته مریم کاویانی

بیشتر بخوانید:

لایو مریم کاویانی در پشت صحنه سریال عشق کوفی + بیوگرافی

ببینید : تصویری جنجالی از تغییر چهره مریم کاویانی

عکس عجیب مریم کاویانی

مریم کاویانی بازیگر خوب و توانمند سینما و تلویزیون ایران است. خانم کاویانی امسال 53 ساله شد و وی دارای کارشناسی ارشد پرستاری است. در ادامه می‌توانید استوری جدید مریم کاویانی را مشاهده کنید:

عکس عجیب مریم کاویانی
عکس عجیب مریم کاویانی

دابسمش مریم کاویانی

مریم کاویانی بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی است که به تازگی ویدیو مریم کاویانی که در آن پیر شدن مریم کاویانی نشان داده می‌شود، بسیار مورد توجه قرار داده شده و بازخوردهای بسیاری از سمت هواداران داشته است. اخیرا با منتشر شدن دابسمش مریم کاویانی که توسط خود او به انتشار رسیده، جنجال بسیاری در فضای مجازی با توجه به چهره او صورت گرفته است.

دابسمش مریم کاویانی
پیر شدن مریم کاویانی

مریم کاویانی، (متولد ۱ تیر ۱۳۴۹ در اهواز؛ اصالتاً مازندرانی)، بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. طرفداران در شبکه‌های مجازی بسیار از ویدئو او استقبال کرده و درباره آن نوشته‌اند:

تو دیگه پیر نشو.

پیر شدن مریم کاویانی

در ادامه می‌توانید ویدیو مریم کاویانی را ببینید:

وی فارغ‌التحصیل رشته پرستاری است و فعالیت هنری خود را در مقام بازیگر از سال 1381 با فیلم رؤیای جوانی آغاز کرد.[۶] مریم کاویانی، زاده اهواز است به سال ۱۳۴۹، پدر و مادر وی مازندرانی و اهل بابل، پدرش کارگر کارخانه نیشکر و کاغذ پارس و مادر وی خانه‌دار. هر دو هم اهل مطالعه، اما نه علاقه‌مند و پیگیر هنرند.

خود کاویانی هم نه علاقه چندانی داشته به بازیگری و نه شناختی از سینما. خودش می‌گوید از میان بازیگران فقط هدیه تهرانی، محمدرضا فروتن و افسانه بایگان را می‌شناخته و بس. روزی گذر نادر مقدس به بیمارستان مهراد که او در آنجا مشغول به کار است، می‌افتد.

مقدس از او دعوت می‌کند تا بازدیدی داشته باشد از پشت صحنه فیلم رؤیای جوانی که در دست ساخت دارد. کاویانی بر تردیدهایش غلبه می‌کند و از سر کنجکاوی در پشت صحنه این فیلم حاضر می‌شود. مقدس به او می‌گوید که چهره خوبی برای بازیگری دارد و با اصرار مانتوی سفیدی بر تنش می‌پوشانند و روانه جلوی دوربینش می‌کنند تا ایفاگر نقش کوتاه یک خانم دکتر شود و این‌گونه مریم کاویانی بازیگر می‌شود.

وی از ازدواج اول خود یک پسر دارد که متولد ۱۳۷۶ است و همچنین در سال ۱۳۹۷ برای دومین بار با رامین مهمان‌پرست، سخنگوی پیشین وزارت امور خارجه و سفیر پیشین ایران در لهستان ازدواج کرد و در سال ۱۴۰۰ از هم جدا شدند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص عکس چهره آفتاب سوخته مریم چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *