نفس جودی کومر روی صحنه تئاتر بند آمد ؛ آیا تئاترهای برادوی کنسل می‌شود ؟

نفس جودی کومر روی صحنه تئاتر بند آمد . جودی کومر صحنه نمایش را به دلیل دود غلیظ هوا در نیویورک که ناشی از اتش سوزی جنگل های کانادا شده است، ترک کرد.

جودی کومر صحنه تئاتر را ترک کرد . او که در صحنه تئاتر نمایش نگاه اول (prima facie) را اجرا می‌کرد بر اثرآلودگی هوا و نفس تنگی از صحنه خارج شد. نمایندگان این تئاتر تأیید کرده‌اند که کومر به خاطر آلودگی هوا اجرای خود را متوقف کرده است.

نفس جودی کومر روی صحنه تئاتر بند آمد

تنگی نفس جودی کومر روی صحنه نمایش

جدا از تاکید نمایندگان تئاتر یکی از مخاطبین این نمایش به ددلاین می گوید پس از شروع نمایش جودی کومر در حالی که سرفه های پی‌در‌پی می‌کند می‌گوید: در این هوا نمی‌توانم نفس بکشم، و 45 دقیقه بعد نمایش و صحنه ترک می‌کند.

نفس جودی کومر روی صحنه تئاتر بند آمد

بند آمدن نفس جودی کومر

کشور کانادا بدترین شروع فصل آتش‌سوزی در جنگل‌های خود را تجربه می‌کند. اگرچه آتش‌سوزی‌ جنگل‌ها در کانادا رایج است، اما آتش‌سوزی‌ به‌طور هم‌زمان در شرق و غرب کشور غیرعادی است. عامل بی‌کیفیت‌ترین هوای نیویورک از سال ۱۹۸۰ همین آتش سوزی است.

در حال حاضر بازگشت بازیگر کشتن ایو (Killing Eve) و آخرین دوئل (The Last Duel) به این تئاتر به تأیید نرسیده اما تاکنون هیچ‌یک از تئاترهای برادوی کنسل نشده است.

به نظر می‌رسد خط افق مشهور نیویورک که معمولاً از کیلومترها قابل مشاهده است، در پرده‌ای از دود ناپدید شده است. این هوا مخصوصاً برای افرادی که در فضای باز فعالیت می‌کنند، نامناسب است.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *