بهترین اعضای مردان ایکس ؛ از پروفسور ایکس تا استورم و ولورین

تعداد زیادی از محبوب ترین شخصیت های کمیک در گروه مردان ایکس قرار دارند. اما بهترین اعضای مردان ایکس چه کسانی هستند؟ در ادامه به معرفی آن‌ها خواهیم پرداخت.

با توجه به اینکه یکی از سریال های جدید مارول در سال آینده قرار است دنباله‌ای برای انیمیشن سریالی مردان ایکس در دهه 90 میلادی باشد، واضح است که مردان ایکس همچنان یکی از بهترین گروه های ابرقهرمانی برای مردم هستند.

بهترین اعضای مردان ایکس

از پروفسور ایکس تا استورم و ولورین

شما می‌توانید فهرست بهترین اعضای مردان ایکس را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

بهترین اعضای مردان ایکسپروفسور ایکس جهش یافته‌های مختلفی را آموزش داد تا از درت خود برای مبارزه با تبهکاران استفاده کنند. خوته ذهن خواندن باشد یا استقامت فوق‌العاده؛ هر شخصیت قدرت خاص خود را دارد که در نبرد از آن استفاده می‌کند. اما محبوب‌ترین و برترین اعضای مردان ایکس کدام هستند؟

سایت Ranker با استفاده از رتبه بندی‌های مردمی، لیستی از بهترین اعضای گروه مردان ایکس تشکیل داده است. تا پایان این نوشتار با فیگار همراه باشید تا به بررسی و معرفی 10 عضو برتر این لیست بپردازیم.

کلوسوس (Colossus)

بهترین اعضای مردان ایکس
بهترین اعضای مردان ایکس

زمانی که پروفسور ایکس درحال تشکیل نسل دوم گروه مردان ایکس بود، پیوتر راسپوتین که بیشتر با نام کلوسوس شناخته می‌شود، به آن‌ها پیوست. پیوتر که در مزرعه‌ای در روسیه کار می‌کرد، متوجه شد که برادرش نیز یک جهش یافته است.

ماهیت دلسوز کلوسوس، او را به یکی از بهترین اعضای گروه مردان ایکس برای مردم تبدیل کرده است. او بیشتر زندگی عادی خود را برای مراقبت از خواهر و مادرش گذراند. همچنین او علاوه بر ظاهر غول پیکرش، شخصیتی بسیار دلسوز است که برای کمک به تیمش هر ترسی را کنار می‌گذارد. همچنین او تنها در مواقعی که واقعاً مجبور باشد به مبارزه می‌پردازد و ترجیح می‌دهد تا صلح را پابرجا نگه دارد.

بیشتر بخوانید:

آیس من (Iceman)

بهترین اعضای مردان ایکس
قوی ترین اعضای مردان ایکس

رابرت لوئیس دریک در سم جوانی متوجه شد که او جهش یافته با توانایی‌های کنترل بخار آب و تبدیل کردن خودش به یخ است. او توسط پروفسور ایکس و سایکلاپس به عنوان دومین عضو مردان ایکس پذیرفته شد.

آیس من برای بسیاری از طرفداران شخصیتی کاملاً قابل درک است. او جوان‌ترین عضو تیم است و بار کارهایی نظیر استرس دانشگاه دست و پنجه نرم می‌کند. چیزی که احتمالاً بسیاری از خوانندگان نیز درگیر آن خواهند بود. همچنین او به دلیل کوچکتر بودن، همواره احساس می‌کند که باید خود را به هم‌ تیمی‌های بزرگ‌ترش ثابت کند.

بیشتر بخوانید:

سایکلاپس (Cyclops)

بهترین اعضای مردان ایکس
برترین اعضای مردان ایکس

اسکات سامرز به دلیل توانایی ایجاد لیرزهای ویرانگر از جشمانش، نام خود را به سایکلاپس تغییر داد. او توسط پروفسور ایکس به دنبال ایجاد گروه ابرقهرمانی استخدام و تبدیل به اولین نفر از مردان ایکس شد.

سایکلاپس به دلیل دشوار بودن کنترل قدرت‌هایش، بارها ه انسان‌ها آسیب زده است. با این حال او در هر نبرد این آسیب‌ها را جبران کرده و بیش از پیش خود را قلب مردم جای می‌کند. او بسیار شجاع است و با پافشاری، هیچوقت تسلیم نبرد نمی‌شود. او احساس مسئولیت و طعم عشق واقعی را در زندگی خود پرورش داد. وفاداری و فداکاری او برای محافظت از دیگران، شخصیتی را می‌سازد که طرفداران می‌توانند با او ارتباط برقرار کنند. همچنین لازم به ذکر است که سایکلاپس جزو قوی ترین اعضای مردان ایکس نیز محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید:

پروفسور ایکس (Professor X)

بهترین اعضای مردان ایکس
بهترین اعضای مردان ایکس

دکتر چارلز فرانسیس اگزاویر، متخصص زیست شناسی جهش یافته‌ها است. او برای کمک به برابری جهش یافته‌ها و انسان‌ها، مدرسه اگزاویر برای جوانان با استعداد را تاسیس کرد. پروفسور ایکس به قدرت ذهن خوانی و کنترل ذهن مسلط است که او را به یکی از قوی ترین اعضای مردان ایکس تبدیل می‌کند.

پروفسور ایکس حس آرامش بخشی را برای مردان ایکس به ارمغان می‌آورد. او شفقت و ماهیت دلسوز خود را با آموزش به دیگران نشان می‌دهد تا آن‌ها بهترین خود باشند و برای رویاهایشان بجنگند. او زندگی خود را وقف کرده است تا اطمنیان حاصل کند که هیچ اختلافی بین جهش یافته‌ها و انسان‌ها قرار نگیرد. او با به اشتراک گذاری ثروت و دانش خود،‌ به طرفداران یادآوری می‌کند که کمک به دیگران چیست.

بیشتر بخوانید:

مارول گرل/فینیکس (Marvel Girl/Phoenix)

بهترین اعضای مردان ایکس
بهترین اعضای مردان ایکس

جین گری که بیشتر با عنوان مارول گرل شناخته می‌شود، آخرین عضو اصلی مردان ایکس و اولین زنی بود که به تیم پیوست. او به عنوان مارول گرل دارای قدرت تله پاتیک و تله کینتیک است. هنگامی که او برای نجات تیمش می‌میرد، نیروهای فینیکس قدرت را به دست می‌گیرند و او تبدیل به فینیکس جاودانه می‌شود.

جین یکی از مهم ترین اعضای مردان ایکس در بهترین کمیک های مردان ایکس است. او قدرت بسیار زیادی دارد و در طول زمان تغییرات بسیار زیادی را تجربه می‌کند. او با دلسوزی و صمیمیت از دوستان و عزیزانش محافظت می‌کند. با این حال، قدرت فینیکس گاهی اوقات او را به یکی از بهترین شرورهای زن مارول تبدیل می‌کند.

بیشتر بخوانید:

گامبیت (Gambit)

بهترین اعضای مردان ایکس
بهترین اعضای مردان ایکس

رمی لوبو که با نام گامبیت نیز شناخته می‌شود، به عنوان عضوی از انجمن دزدان نیواورلئان شروع به کار کرد. او با استفاده از قدرتش می‌توانست هر جسم بی‌جانی را به یک وسیله برای انفجار تبدیل کند. با این حال، او از قدرتش در راه شر استفاده کرد.

گامبیت مردی مرموز و جذاب است که تصمیم می‌گیرد برای پاک کردن گذشته تاریکش، به گروه مردان ایکس بپیوندد. با این فرصت دوم، او با کمک قدرت‌هایش ثابت می‌کند که قلب خوبی دارد. با اینکه او اکنون در مسیر خوبی قرار دارد، اما همچنان گاهی پیش می‌آید که از مسیرش خارج شود.

بیشتر بخوانید:

نایت کرالر (Nightcrawler)

بهترین اعضای مردان ایکس
بهترین اعضای گروه مردان ایکس

کورت واگنر معروف به نایت کرالر، یک جهش یافته متولد آلمان است. او با پوست آبی، چشمان زرد و دم نوک تیزش از فاصله بسیار زیادی قابل شناسایی است. همچنین او جزو مهم ترین اعضای مردان ایکس بوده و با استفاده از قدرتش بسیار از شرورهای بدنام را شکست داده است.

نایت کرالر یک شخصیت پیچیده است. او گذشته خود را به طور کامل نمی‌داند و همواره در تلاش است تا با هویت خود آشنا شود. او با یافتن مردان ایکس، خانه جدیدی را پیدا می‌کند و وفاداری خود را به دوستان جدیدش نشان می‌دهد. حتس یل وجود رویدادهای منفی در گذشته، او بسیار به آینده خوشبین است و همواره از شوخی و خنداندن مردم لذت می‌برد.

بیشتر بخوانید:

مگنیتو (Magneto)

بهترین اعضای مردان ایکس
مهم ترین اعضای مردان ایکس

مکس آیزنهارت یا مگنتیو، به طور همزمان یکی از بهترین شرور های مارول و بهترین اعضای مردان ایکس است. شاید مگنیتو دشمنی زیادی با مردان ایکس داشته باشد، اما بارها برای نابودی دشمنان مشترک به آن‌ها پیوسته است. کنترل انواع امواج مغناطیسی، قدرت اصلی مگنیتو است.

مگنیتو نماد نژاد پرستی در کمیک‌های مارول است. او اعتقاد دارد که جهش یافته‌ها نژاد برتر بشریت هستند و انسان‌های عادی باید کشته شوند. این عقاید مگنیتو را به شخصیتی منفور تبدیل می‌کند. همچنین او شخصیت بسیار خشنی است و هیچ مشکلی با قتل افراد ندارد. پس چه به عنوان قهرمان و چه به عنوان شرور، مگنیتو هرکسی که سر راهش قرار بگیرد را به سادگی می‌کشد.

بیشتر بخوانید:

استورم (Storm)

بهترین اعضای مردان ایکس
بهترین اعضای مردان ایکس

اورورو مونرو ملقب به استورم، اغلب به عنوان یکی از قوی‌ترین جهش یافته‌های روی زمین شناخته می‌شود. او در سنین جوانی والدینش را از دست داد و متوجه شد که توانایی کنترل آب و هوا به واسطه احساساتش را دارد. این یکی از قوی‌ترین قدرت‌ها در تیم مردان ایکس است.

استورم گذشته بسیار ساختی را تجربه کرده است اما این او را قوی‌تر از همیشه می‌کند. او با محافظت از دوستان و تیم خود، هرکاری را بدون ترس انجام می‌دهد. او نسبت به دیگران دلسوزی دارد که باعث می‌شود با آن‌ها همدردی کند. او قدرت و اعتماد به نفس خود را با رهبری گروه مردان ایکس در یک مقطع زمانی نشان می‌دهد. او با قدرت‌هایی مبتنی بر طبیعت، تنوع جدیدی را برای طرفداران کمیک بوک به ارمغان می‌آورد.

بیشتر بخوانید:

ولورین (Wolverine)

بهترین اعضای مردان ایکس
بهترین اعضای مردان ایکس

همانطور که احتمالاً انتظر داشتید، رتبه اول لیست برترین اعضای مردان ایکس به ولورین افسانه‌ای اختصاص می‌یابد. جیمز هاولت معروف به ولورین، یکی از بهترین اعضای مردان ایکس است. او یک ابرقهرمان بزرگ و یک قاتل خشن است. ولورین به دلیل قدرت‌های شفا بخش، قدرت بسیار زیادی دارد و کمتر کسی می‌تواند جلوی او بیاستد.

ولورین زمان زیادی پس از معرفی مردان ایکس به آن‌ها پیوست. با این حال، همین شخصیت به تنهایی توانست موفقیت جدیدی را برای داستان‌های مردان ایکس رغم بزند. محبوبیت ولورین به حدی زیاد بود که خیلی زود مارول تصمیم گرفت بهترین کمیک های ولورین را به صورت اختصاصی ساخته و به طور مفصل به گذشته او بپردازد. همچنین این شخصیت شناخته شده‌ترین جهش یافته در میان گروه مردان ایکس مارول است.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین اعضای مردان ایکس سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.

پرسش های متداول در رابطه با بهترین اعضای مردان ایکس

اولین عضو گروه مردان ایکس کیست؟

به استثنای پروفسور ایکس که شخصاً مردان ایکس را تشکیل داد، سایکلاپس اولین ابرقهرمانی است که به این تیم پیوست.

آیا مگنیتو عضو مردان ایکس است؟

بله. مگنیتو بیشتر به عنوان دشمن مردان ایکس شناخته می‌شود اما او بارها به دلیل اهداف مشترک، با گروه مردان ایکس متحد شده است.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *