ببینید : تصویری از پیمان معادی به همراه خواهر و برادرش +[تعریف و تمجید پیمان معادی از فرهاد اصلانی]

به تازگی عکسی از تصویری از پیمان معادی به همراه خواهر و برادرش در فضای مجازی فارسی پخش شده که بسیاری از کابران این فضا را شوکه کرده است.

اخیرا تصویری از پیمان معادی و خواهر و بردارش در رسانه های مجازی منتشر شده که بحث داغی را در بین کابران فضای مجازی پخش شده است.

تصویری از پیمان معادی به همراه خواهر و برادرش

عکسی از پیمان معادی در کنار خواهر و برادرش

امروز تصویری از پیمان معادی بازیگر و کارگردان سینما در کنار برادر و خواهرش در رسانه های مجازی منتشر شده است. پیمان معادی برنده سیمرغ بلورین سی امین جشنواره فیلم فجر، بهترین فیلم از نگاه تماشاگران برای فیلم برف روی کاج ها به کارگردانی خودش است. مرکز عمومی امور مسلمانان هالیوود (MPAC) پس از اکران فیلم کمپ ایکس ری از پیمان معادی با اهدای جایزه صدا و وجدان حقیقت تقدیر کرد در قسمتی از این نامه برای این بازیگر نوشت :

“ما این افتخار را داریم از شما به عنوان مسلمانی که با بازی در فیلم «کمپ ایکس ری» فضای مناسبی را برای اعتراض به رفتارهای ضدبشری نسبت به یک مسلمان زندانی شده، رقم زدید، یاد کنیم.”

در ادامه می‌توانید تصویری از پیمان معادی و خواهر و بردارش را ببینید:

تصویری از پیمان معادی به همراه خواهر و برادرش
عکسی از پیمان معادی در کنار خواهر و برادرش

تعریف و تمجید پیمان معادی از فرهاد اصلانی

امروز نیز یک ویدیو در رسانه‌ها منتشر شد که تعریف های پیمان معادی از فرهاد اصلانی را شامل می‌شود. برادران لیلا فیلمی ایرانی در ژانر درام به نویسندگی و کارگردانی سعید روستایی است که در ۲۰۲۲ به نمایش درآمد. سعید پورصمیمی، نوید محمدزاده، ترانه علیدوستی، پیمان معادی، فرهاد اصلانی، محمد علی‌محمدی، نیره فراهانی و مهدی حسینی نیا از بازیگران فیلم هستند.

پیمان معادی کارگردان,بازیگر و فیلمنامه نویس ایرانی متولد 9 تیرماه 1346 در نیویورک می باشد. پیمان معادی فرزند یک زوج ایرانی است که در سال 1970 در نیویورک، آمریکا به دنیا آمد.

تعریف و تمجید پیمان معادی از فرهاد اصلانی
تمجید کردن پیمان معادی از فرهاد اصلانی

تعریف کردن پیمان معادی از فرهاد اصلانی

در ادامه می‌توانید تمجید کردن پیمان معادی از فرهاد اصلانی را ببینید:

پدر و مادرش ایرانی ساکن آمریکا بودند، بعد از تولد پیمان در سن 5 سالگی اش به ایران بازگشتند. پیمان معادی متاهل می باشد و ازدواج کرده است. فرانک قوانلو نام همسر وی می‌باشد. این زوج دو فرزند به اسم های باران و رایان نیز داردند. تصویری دیدنی از پیمان معادی که یکی از بازیگران بسیار توانمند ایرانی است به هماره مادرش خوشتیپش در فضای مجازی دیده شد.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.

دیدگاه شما در خصوص تصویری از پیمان معادی به همراه خواهر و برادرش چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *