ببینید: فتوشوت های جدید برایان کرانستون برای مجله جی کیو

برایان کرانستون بازیگر محبوب بریکینگ بد و نجات سرباز رایان و …است. اخیرا فتوشوت های جدید برایان کرانستون برای مجله جی کیو نظر مخاطبان را جلب کرده است.

برایان کرانستون در مصاحبه‌ی جدید با نشریه GQ بیان کرد که سال 2026 میلادی به طور موقت هم از بازیگری و هم از فعالیت‌های تجاری فاصله می‌گیرد تا بتواند زمان بیشتری را به رابین دیردن همسرش اختصاص دهد. همچنین در این مصاحبه فتوشات های برایان کرانسون برای نشریه British GQ به انتشار رسید.

فتوشوت های جدید برایان کرانستون برای مجله جی کیو

عکس های جدید برایان کرانستون

برایان کرانستون  اعلام کرده است که قصد دارد در سال 2026 میلادی از دنیای بازیگری خداحافطی کند و به این ترتیب بازنشستگی خود را اعلام کند.

فتوشوت های جدید برایان کرانستون برای مجله جی کیو

برایان کرانستون در ۷ مارس ۱۹۵۶ در کانوگا پارک (قسمتی از شهر لس آنجلس) متولد شد. مادرش، اودری، هنرپیشه رادیو و پدرش جوزف، بازیگر و تهیه‌کننده هالیوود بود. بازنشستگی برایان کرانستون از جمله خبرهای پر سر و صدای اخیر بوده که از زبان خودش بیان شده است.

بازنشستگی برایان کرانستون ؛ در سال 2026 کنار می‌کشم

او همچنین علاوه بر نقش‌آفرینی، کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی فیلم خود با نام آخرین شانس که محصول سال 1999 است، کارگردانی قسمت‌های مختلف چند سریال را نیز انجام داده که از آن جمله می‌توان به کارگردانی هفت قسمت از سریال دنیای مالکوم و سه قسمت برکینگ بد اشاره کرد.

عکس های برایان کرانستون برای جی کیو

فتوشوت های جدید برایان کرانستون برای مجله جی کیو

فتوشوت های جدید برایان کرانستون برای مجله جی کیو فتوشوت های جدید برایان کرانستون برای مجله جی کیو فتوشوت های جدید برایان کرانستون برای مجله جی کیو فتوشوت های جدید برایان کرانستون برای مجله جی کیو فتوشوت های جدید برایان کرانستون برای مجله جی کیو فتوشوت های جدید برایان کرانستون برای مجله جی کیو

برایان کرانستون  که تا بازنشستگی 70 ساله خواهد شد، بیان کرد، این بازنشستگی حداقل 6 ماه طول می‌کشد و در این مدت به طور کامل از شبکه کاری دور می‌شود، چون این یک مکث کامل است و قرار نیست حتی یک تماس تلفنی کاری داشته باشد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *