آمادگی جنیفر لارنس برای بازگشت به Hunger Games ؛ او کاملا آماده است

آمادگی جنیفر لارنس برای بازگشت به Hunger Games از جمله خبرهای شادی بخش و خوشحال کننده علاقه‌مندان این اثر است. چرا که این اثر فقط با حضور لارنس جذاب می‌شود.

آمادگی جنیفر لارنس برای بازگشت به Hunger Games بسیاری از علاقه‌مندان این اثر را به وجد آورده، داستان از چه قرار است؟ لارنس می‌گوید آماده است تا یک بار دیگر نقش “کتنیس” را بازی کند.

او با حضورش در اثر Hunger Games بسیار به شهرت خود افزود و خود را به یک بازیگر زن محبوب تبدیل کرد. او در این اثر به خوبی توانست نقش خود را ایفا کند و به همین دلیل نیز مخاطبان با آن ارتباط برقرار کردند.

بیشتر بخوانید:

واکنش کارگردانان Avengers به انتقاد تارانتینو

آمادگی جنیفر لارنس برای بازگشت به Hunger Games

او کاملا آماده است

آمادگی کامل جنیفر لارنس برای بازگشت به Hunger Games
آمادگی کامل جنیفر لارنس برای بازگشت به Hunger Games

جنیفر لارنس برای بازگشت به Hunger Games آماده است. جنیفر لارنس گفته است که آمادگی لازم را برای بازگشت به چندگانه هانگر گیمز دارد. او علاقه‌مند است که یک بار دیگر نقش کتنیس را بازی کند.

او در چهار فیلم این نقش را بازی کرده اما جمعه گذشته در مصاحبه با ورایتی تایید می‌کند که کاملا آماده بازگشت دوباره است. لارنس که به زودی در فیلم کمدی بزرگسالانه No Hard Feelings به نویسندگی و کارگردانی جین استاپنیتسکی دیده خواهد شد بیان کرده است:

آه، خدای من. اگر امکان بازگشت کتنیس به زندگی من وجود داشته باشد، 100 درصد بار دیگر در این نقش حاضر خواهم شد.

داستان فیلم دلخور نیستم که جنیفر لارنس در آن حضور یافته است در مورد زنی به نام مدی با بازی لارنس روایت می‌کند که در حال از دست دادن خانه دوران کودکی‌اش است و پیشنهاد شغل وسوسه‌برانگیزی را می‌بیند.

بیشتر بخوانید:

ویدیوهای لو رفته از مراسم عروسی الهیار صیادمنش با دختر اهل ترکیه

یک والدین ثروتمند به دنبال دوستی برای پسر 19 ساله خود می‌گردند. دیگر بازیگران فیلم اندرو بارث فلدمن، متیو برودریک، ناتالی مورالس، لورا بنانتی، و ایبان ماس باکراک خواهند بود. این اثر قرار است دو هفته آینده اکران شود.

در چندگانه هانگر گیمز بازیگران دیگری چون لیام همسورث، جاش هاچرسون، استنلی توچی، الیزابت بنکس، دونالد ساترلند و وودی هارلسون نیز به نقش آفرینی پرداخته‌اند.

قسمت اول این فیلم در سال 2012 میلادی به کارگردانی گری راس اکران شد. پیش‌درآمدی به نام The Hunger Games: The Ballad of Songbirds and Snakes با بازی ریچل زگلر، پیتر دینکلیج، تام بلیث، وایولا دیویس و هانتر شیفر پاییز آینده به نمایش درمی‌آید.

بیشتر بخوانید:

خوانندگی بیلی آیلیش به زبان بندری توسط هوش مصنوعی بین اقوام اختلاف ایجاد کرد

وقتی ورایتی می‌پرسد که آیا فلدمن بازی لارنس در هانگر گیمز برای اولین بار را به یاد می‌آورد یا نه، لارنس به شوخی می‌گوید:

احتمالاا حتی هنوز به دنیا نیامده بودی.

فلدمن نیز درباره این شوخی جنیفر لارنس بیان می‌کند:

شاید حدود 10 ساله بودم. کتاب‌ها را خوانده بودم و بعد فیلم‌ها بیرون آمدند و به یک پدیده تبدیل شدند. اخیرا برای سرگرم شدن آن‌ها را دیدم و به لارنس پیام دادم. فیلم‌های خیلی خوبی‌اند. آن ژانر به کلی وجود نداشت.

لارنس با لحن بسیار شوخی در ادامه ادعای فلدمن در آن سن اضافه می‌کند: باورم نمی‌شود که وقتی 10 ساله بودی می‌توانستی کتاب‌ها را بخوانی.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *