ویدیو : استایل جنجالی آنجلینا جولی در جشنواره فیلم رم

به تازگی ویدیویی از استایل جنجالی آنجلینا جولی در جشنواره فیلم رم در فضای مجازی فارسی پخش شده که پوشش آن بسیار جذاب بوده است.

اخیرا ویدیویی از پوشش زیبا در آنجلینا جولی در مراسم فیلم رم در رسانه های مجازی پخش شده است. گویا استایل آنجلینا جولی در جشنواره RFF مورد توجه کاربران قرار گرفته است.

استایل جنجالی آنجلینا جولی در جشنواره فیلم رم

پوشش آنجلینا جولی در جشنواره رم

اخیرا ویدیویی از آنجلینا جولی در جشنواره RFF در رسانه های مجازی پخش شده است. جشنواره فیلم رم (RFF) یکی از جشنواره های مهم و معروف در جهان در زمینه انتخاب فیلم های برتر است که هر ساله در رم برگزار می شود که با شرکت در تور رم و اخذ ویزای توریستی ایتالیا می‌توانید از این جشنواره بین‌المللی بازدید نمائید.

هدف از این جشنواره افزایش آگاهی و ترویج سینمای بین المللی در همه اشکال آن به عنوان یک صنعت، هنر، سرگرمی و روحیه آزادی است. علاوه بر موارد ذکر شده، جشنواره فیلم رم (RFF) دیدگاه های گذشته فیلم وسینما و ادای احترام به شخصیت های اصلی را به عنوان سهمی در درک بیشتر تاریخ سینما به نمایش می گذارد.

استایل جنجالی آنجلینا جولی در جشنواره فیلم رم
پوشش آنجلینا جولی در جشنواره رم

پوشش زیبا در آنجلینا جولی در مراسم فیلم رم

در ادامه می‌توانید ویدیو از استایل آنجلینا جولی در جشنواره RFF را ببینید:

آنجلینا جولی در سال 1995 وقتی 20 سال داشت، با جانی لی میلر همکار بازیگرش در فیلم هکرا که بریتانیایی تبار بود ازدواج کرد این دو 4 سال بعد در سال 1999 از هم طلاق گرفتند. ازدواج دوم آنجلینا جولی با بیلی باب تورنتون در سال 2000 بود که این رابطه هم بیش از سه سال دوام نیاورد و به جدایی انجامید.

پس از بازی در فیلم آقا و خانم اسمیت، آنجلینا جولی و برد پیت وارد یک دوستی عاشقانه شدند و سرانجام در سال 2006 صاحب دختری به نام شیلو شدند، که به خاطر باورهایشان در مورد پایان دادن به فقر و بدبختی مردم آفریقا تصمیم به تولد بچه‌شان در کشور فقیر و آفریقایی نامیبیا گرفتند.

این زوج در سال 2008 نیز صاحب دو فرزند دوقلو بنام‌های کناکس (پسر) و ویوین (دختر) شدند. آنجلینا جولی به همراه برد پیت علاوه بر سه فرزند خود، سرپرستی سه بچه دیگر را نیز به عهده گرفتند.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *