واکنش مسئول به مست بودن محسن ابراهیم زاده ؛ دروغ کامل است

پس از اینکه ویدئویی مسمومیت محسن ابراهیم زاده به انتشار رسید، شایعات مست بودن او منتشر شد که واکنش مسئول به مست بودن محسن ابراهیم زاده را به همراه داشت.

پس از اینکه ویدئویی مبنی مستی محسن ابراهیم زاده در کنسرت به انشتار رسید و شایعات مبنی بر این خبر دامن زده شد، واکنش مسئول به محسن ابراهیم زاده و مستی اش را به همراه داشت.

شایعات مربوط به محسن ابراهیم زاده مبنی بر مست بودن این خواننده منتشر شد که واکنش وزیر ارشاد به مستی محسن ابراهیم زاده را به همراه داشت.

واکنش مسئول به مست بودن محسن ابراهیم زاده

دروغ کامل است

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی با بیان اینکه شایعات در مورد محسن ابراهیم زاده کذب محض است گفت:

این خواننده پاپ به علت رانندگی بدون توقف و طولانی مدت برای رسیدن به ارومیه خسته بود و نتوانست سانس دوم کنسرت خود را کامل اجرا کند.

بیشتر بخوانید:

بد حال شدن محسن ابراهیم زاده در کنسرت

علیرضا نوروزی افزود:

محسن ابراهیم زاده خواننده پاپ ایرانی قرار بود دیروز صبح ساعت پنج با هواپیما به ارومیه حرکت کند که پرواز کنسل شده و به دنبال کنسل شدن پرواز مجبور شد با خودروی شخصی به ارومیه حرکت کند و وی در نهایت پس از بیش از ۱۲ ساعت رانندگی، عصر ساعت ۶ و ۱۵ دقیقه به ارومیه رسید.

واکنش مسئول به مست بودن محسن ابراهیم زاده
واکنش مسئول به محسن ابراهیم زاده و مستی اش

مستی محسن ابراهیم زاده در کنسرت

در ادامه می‌توانید بستری شدن محسن ابراهیم زاده را ببینید:

وی اظهارکرد:

ابراهیم زاده سانس اول که عصر با تاخیر برگزار شد، اجرا کرده ولی در سانس دوم به دلیل خستگی مفرط حال خوبی نداشت. وی در اثر رانندگی با اتومبیل شخصی و طی کردن مسافت ۱۲ ساعته قادر به اجرای کامل نبود که به دنبال این اتفاق، مردم اعتراضاتی داشتند.

نوروزی ادامه داد:

حال نامساعد ناشی از خستگی و استراحت و مداوا به وسیله آمپول و سرم بازهم اجازه اجرای کامل را به این خواننده پاپ نداد و این موضوع باعث بروز اعتراضات شد.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *