همنواز

تنوچ هوئرتا بازیگر مارول به تجاوز جنسی متهم شد [+جزئیات]

تنوچ هوئرتا بازیگر مارول به تجاوز جنسی متهم شد . هوئرتا توسط یک نوازنده و فعال مکزیکی در یک سری پست در شبکه‌های اجتماعی به تجاوز جنسی متهم شده‌است.

تنوچ هوئرتا، ​​بازیگر دنیای سینمایی مارول، توسط ماریا النا ریوس، نوازنده و فعال، در یک سری از پست‌های رسانه‌های اجتماعی در توضیح جدایی‌اش از سازمان پودر پریتو، یک گروه ضد نژادپرستی در مکزیک، متهم به شکارچی جنسی خشونت‌آمیز شده است.

تنوچ هوئرتا بازیگر مارول به تجاوز جنسی متهم شد

جزئیات اتهام تنوچ هوئرتا به تجاوز جنسی

هنگامی که گروه با حساب ریوس مخالفت کرد (با این استدلال که گروه هیچ دخالتی در تولید پادکست نداشت و به سادگی پیوند آن را در وب سایت خود قرار داد)، سپس ریوس آنها را متهم کرد که از هوئرتا، ​​بازیگر نقش نامور در Black Panther: Wakanda محافظت می کنند.

تنوچ هوئرتا بازیگر مارول به تجاوز جنسی متهم شد
تنوچ هوئرتا بازیگر مارول به تجاوز جنسی متهم شد

ماریا النا ریوس کیست ؟

ریوس از زمانی که دختر کوچکی یک ساکسیفونیست مشهور در مکزیک بود، اما پس از اینکه دوست پسر سابقش در سال 2019 از دو مرد را برای ریختن اسید به صورت ریوس استفاده کرد، بیشتر به خاطر فعالیت هایش مشهور شد.

تنوچ هوئرتا بازیگر مارول به تجاوز جنسی متهم شد
تنوچ هوئرتا بازیگر مارول به تجاوز جنسی متهم شد

او به مدت یک سال در بیمارستان بستری بود و در حال نقاهت پس از سوختگی صورتش بود، اما آن زمان به یک عامل در برابر این نوع حمله به زنان در مکزیک تبدیل شد. به دلیل فعالیت‌های فعال او بود که شروع به ارتباط با پودر پریتو کرد.

بهترین کشورهای خیالی مارول

علت ناراحتی و جدایی ریوس از گروه

عصبانیت او به این خاطر است که پس از جدا شدن او از گروه، پادکستی را در وب سایت گروه خود منتشر کردند (و سپس به ریوس پولی پرداخت نکردند). وقتی گروهشان را ترک کردم، خیلی به آنها توضیح دادم که از شکارچی خشونت طلب و جنسی TenochHuerta محافظت می کنند که چیزی در مورد من منتشر نکرده اند.اما آنها همچنان به دنبال او بودند.

ریوس چه برگ برنده دیگری درباره هوئرتا داشت ؟

ریوس درباره هورتا در رسانه‌های اجتماعی توضیح داده است:

بسیار دشوار است که در مورد سوء استفاده عاطفی و سوء استفاده از قدرت یک شکارچی جنسی که در جهان به خاطر بازی در نقش یک شخصیت سینمایی مانند TenochHuerta دوستش دارند، صحبت کنیم. هوئرتا از نظر ظاهری جذاب، ویژگی بارز یک خودشیفته را دارد همین ها کافیست تا کمک خوبی به قربانی شدن یک نفر دیگر کند

Huerta هنوز به طور علنی به ادعاهای ریوس پاسخ نداده است.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *