بهترین رزمی کاران مارول ؛ مبارزان شکست ناپذیر در کمیک

مارول مبارزان بسیار فوق العاده‌ای در کمیک دارد که بسیاری از آن‌ها را در دنیای سینمایی خود نشان داد. در این نوشتار بهترین رزمی کاران مارول را معرفی می‌کنیم.

بعد از فیلم شان چی و افسانه ده حلقه حال و هوای جدیدی به دنیای سینمایی مارول داده شد. این فیلم پر از مبارزات با استفاده از هنرهای رزمی است که هر بیننده‌ای را به وجد می‌آورد. کمیک‌های مارول در واقع مملو از رزمی کاران برجسته هستند که در رشته‌ها و سبک‌های مختلف آموزش دیده‌اند و شانگ چی در میان بهترین‌ها قرار دارد.

برخی از بهترین رزمی کاران مارول قهرمانانی مانند شانگ چی هستند، در حالی که برخی دیگر در قامت ابرشرور ظاهر می‌شوند. بسیاری از آن‌ها قبلاً در MCU ظاهر شده‌اند و با حضور شانگ چی، همه آن‌ها شانس خوبی برای بازگشت به سینما خواهند داشت. در این مقاله از فیگار بهترین رزمی کاران مارول را به شما معرفی خواهیم کرد. تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

بهترین رزمی کاران مارول

مبارزان شکست ناپذیر در کمیک

شما می‌توانید فهرست بهترین رزمی کاران مارول را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

مقالات مکمل:

بهترین رزمی کاران مارول
بهترین رزمی کاران مارول

مارول در دنیای کمیک مبارزان بسیار حرفه‌ای و خطرناکی دارد که هرکدام در نوع خود شکست ناپذیر هستند. این مبارزان حرفان سرسختی برای دشمنان خود می‌باشند و با مهارت‌های خود در هر مبارزه می‌توانند پیروز شوند. در این مقاله قصد داریم تا بهترین رزمی کاران مارول را به شما معرفی کنیم.

بیشتر بخوانید:

بهترین کمیک های 2023 و تمام دوران

عجیب ترین ابرقهرمانان در کمیک های مارول

شرورهای برتر زن در کمیک های مارول

باتروک (Batroc)

بهترین رزمی کاران مارول
رزمی کاران برتر در دنیای مارول

باتروک ممکن است به دلیل حضور کوتاه اما سرگرم‌کننده‌اش در دنیای سینمایی مارول، یک رزمی‌کار در سطح جهانی به نظر نرسد. اما طرفداران کتاب‌های مصور می‌دانند که او یکی از با استعدادترین مبارزان دنیای کمیک مارول است.

این عضو سابق لژیون خارجی فرانسه در هنر رزمی ساواته، به یک شکل فرانسوی از کیک بوکسینگ، آموزش دیده است. او در آن بهترین می‌باشد و آن را به سنگ بنای سبک مبارزه خود تبدیل کرد. در حالی که او در سطح برخی از شخصیت‌های دیگر مارول نیست، اما مبارزه با او کار آسانی نخواهد بود.

بهترین کمیک های گرگینه در شب

دردویل (Daredevil)

بهترین رزمی کاران مارول
بهترین مبارزان در مارول

دردویل همچنین یک مبارز بسیار ماهر و آموزش دیده است. او در هنرهای رزمی توسط مردی به نام استیک آموزش دید و از مهارت‌های خود که از انواع مختلف هنرهای رزمی است برای دفاع از هلزکیچن در شهر نیویورک استفاده می‌کند.

طرفداران در سریال دردویل نتفلیکس، از جمله صحنه نمادین فصل اول که در آن او در راهروی با دشمنان خود مبارزه می‌کند، مهارت‌های مبارزه‌ای دردویل را در عمل دیده‌اند. در حال حاضر او به MCU بازگشته است و سریال 18 قسمتی خود دریافت خواهد کرد.

تاریخ انتشار فیلم های جدید مارول از 2023 تا 2025

وانگ (Wong)

بهترین رزمی کاران مارول
مبارزان برتر در دنیای مارول

وانگ دستیار دکتر استرنج در کمیک ها و دنیای سینمایی مارول است، اما طرفداران کتاب‌های مصور می‌دانند که چیزهای بیشتری از دستیار بودن برای او وجود دارد. او یکی از ماهرترین رزمی کاران کمیک است.

وانگ استاد هنرهای رزمی کامار تاج است، مکانی خیالی از کمیک‌های مارول که در آنجا هنرهای جادویی و مبارزه را آمورش می‌دهند. او همچنین در هنرهای عرفانی بسیار آموزش دیده است. وانگ در ترکیب با اوج مهارت‌های جنگی انسانی، یکی از برترین رزمی کاران دنیای مارول محسوب می‌شود.

بهترین شخصیت‌های کمیک دکتر استرنج که در MCU نیستند

مانتیس (Mantis)

بهترین رزمی کاران مارول
برترین رزمی کاران دنیای مارول

مانتیس واقعاً به عنوان یک جنگنده در دنیای مارول شناخته نمی‌شود، اما در کمیک‌ها، داستان کاملاً متفاوت است. او در ژوئن 1973 در فیلم انتقام جویان شماره 112 که توسط نویسنده استیو انگلهارت معرفی شد و از همان ابتدا نشان داد که او یک رزمی کار جدی است.

مانتیس توسط کشیش‌های مرموز پاما آموزش دید تا تبدیل به استاد بزرگ هنرهای رزمی شود. مهارت‌های او به قدری پیشرفته است که توانست به تنهایی اکثر انتقام جویان از جمله ثور، ویژن و کاپیتان آمریکا را از بین ببرد.

بی باک ترین اعضای نگهبانان کهکشان در دنیای سینمایی مارول

دورا میلاجه (Dora Milaje)

بهترین رزمی کاران مارول
بهترین رزمی کاران مارول

همانطور که دورا میلاجه در قسمت چهارم سریال The Falcon And The Winter Soldier ثابت کرد، آن‌ها جزو مبارزان برتر در دنیای مارول هستند. این موضوع دقیقاً از کتاب‌‎های مصور بیرون می‌آید.

جنگجویان نخبه در سال 1998 در اولین شماره از جلد سوم پلنگ سیاه، نوشته کریستوفر پریست و ترسیم مارک تکسیرا معرفی شدند. همانطور که جان واکر در FATWS کشف کرد، آن‌ها در انواع سبک‌های مبارزه واکاندا آموزش دیده‌اند و همچنین در استفاده از انواع سلاح‌های متعدد مهارت دارند، که آن‌ها را بسیار قدرتمند می‌کند.

پرفروش ترین فیلم های دنیای سینمایی مارول

بیوه سیاه (Black Widow)

بهترین رزمی کاران مارول
بهترین رزمی کاران مارول

یکی از بهترین مبارزان در مارول تقریباً از ابتدا در دنیای سینمایی مارول حضور داشته است. بیوه سیاه محصول برنامه اتاق قرمز است و در طیف گسترده‌ای از سبک‌ها و تکنیک‌های مبارزه مرگبار آموزش دید. او در ساواته مانند باتروک آموزش دیده است، اما در جیو جیتسو، آیکیدو، بوکس، جودو، نینجوتسو و بسیاری از رشته‌های دیگر نیز مهارت بالایی دارد.

بهترین کمیک های بیوه سیاه

کالین وینگ (Colleen Wing)

بهترین رزمی کاران مارول
بهترین رزمی کاران مارول

کالین وینگ همچنین بخشی از مجموعه سریال های استریمینگ مارول نتفلیکس بود که در سریال مشت آهنین حضور داشت و سپس با سریال مدافعین به ​​بازگشت. او یکی از رزمی کاران برتر در دنیای مارول است، به ویژه در هنر کنجوتسو یا شمشیرزنی ژاپنی.

او در بسیاری از رشته‌های دیگر نیز آموزش دیده است، از جمله مهم‌ترین آن‌ها کان لان. او از برخی جهات از نظر توانایی رزمی خالص با مشت آهنین برابری می‌کند، اگرچه از خود هیچ ابرقدرت یا توانایی عرفانی ندارد.

بهترین فیلم ها و سریال های ترسناک مارول 2023

الکترا (Elektra)

بهترین رزمی کاران مارول
بهترین رزمی کاران مارول

الکترا توسط فرانک میلر در کمیک دردویل شماره 168 در ژانویه 1981 به عنوان قاتل نهایی معرفی شد. او همچنین در سال‌های اولیه‌اش توسط استیک آموزش دیده بود، اما در نهایت با یک سازمان مخفی به نام “دست” که او را به عنوان یکی از مرگبارترین قاتلان در کل جهان آموزش داد، قرار گرفت.

الکترا در بسیاری از هنرهای رزمی از جمله نینجوتسو، آیکیدو و کاراته مهارت بالایی دارد. او در استفاده از یک جفت سای تخصص دارد، اگرچه تقریباً در هر سلاح سرد دیگری که در دنیای هنرهای رزمی وجود دارد آموزش دیده است.

برترین اعضای انتقام جویان در کمیک های مارول

مشت آهنین (Iron Fist)

بهترین رزمی کاران مارول
بهترین رزمی کاران مارول

مشت آهنین یکی از بزرگ‌ترین مبارزان دنیای مارول است. او که در هنرهای عرفانی شهر گمشده کان لان آموزش دیده است، می‌تواند مشت آهنین را احضار کند، انرژی عرفانی که او را فوق العاده قدرتمند می‌کند. او این قدرت را با فرو بردن مشت هایش در قلب سوزان اژدهای Shou-Lao the Undying به دست آورد.

بهترین کمیک های مشت آهنین

شانگ چی (Shang Chi)

بهترین رزمی کاران مارول
بهترین رزمی کاران مارول

شانگ چی، تا حد زیادی، موفق‌ترین رزمی کار در دنیای مارول است. اگرچه او هیچ قدرت فوق العاده‌ای ندارد، اما تمام زندگی خود را از دوران کودکی صرف آموختن انواع مختلفی از هنرهای رزمی و سلاح کرده است.

او استاد چی است، رشته‌ای که به او اجازه می‌دهد تمام بدن خود را به گونه‌ای کنترل کند که رفلکس‌ها و اعمالش فراتر از یک انسان عادی باشد. شانگ چی به قدری یک رزمی کار بزرگ است که بسیاری دیگر از ابرقهرمانان مارول را در مهارت‌های مبارزه پیشرفته از جمله مرد عنکبوتی آموزش داد.

نقد فیلم شانگ چی (Shang Chi)

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین رزمی کاران مارول سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *