مهران احمدی و همسرش ؛ عکس جدیدی از این زوج

عکس تازه‌ای از مهران احمدی و همسرش در فضای مجازی منتشر شده است. با دیدن تصویر این زوج دوست داشتنی، شما نیز به این باور می‌رسید که جقدر به هم می‌آیند.

مهران احمدی در تاریخ 9 اسفند سال 1352 دیده به جهان گشود. او یکی از بازیگران و کارگردانان توانمند سینما، تئاتر و تلویزیون ایران است. مهران احمدی در کودکی به نیشابور مهاجرت کرد و در نوجوانی دوباره به زادگاهش تهران بازگشت.

او در سال 1373 وارد دانشگاه آزاد شد و در رشته تئاتر و بازیگری مشغول به تحصیل شد. او پس از فارغ التحصیلی‌اش پله‌های موفقیت را یکی پس از دیگری طی کرد.

به تازگی عکس جدیدی از مهران احمدی و همسرش در اینستاگرام منتشر شده است و طرفداران این بازیگر محبوب و دوست داشتنی را به وجد آورده است.

بیشتر بخوانید:

اعتراف جنجالی مهران احمدی درباره پایتخت

مهران احمدی و همسرش

عکس جدیدی از این زوج

مهران احمدی بازیگر و همسرش
مهران احمدی بازیگر و همسرش

عکس بالا مهران احمدی با همسرش  را به تصویر کشیده است. مهران احمدی فعالیت سینمایی خود را در سال 1385 با بازی در فیلم آدم ساخته رضا کاهانی آغاز کرد. او همچنین به عنوان برنامه‌ریز، دستیار کارگردان و مدیر تولید در چند اثر حضور داشته‌ است.

بازی جدی مهران احمدی در فیلم‌هایی مثل یک خانواده محترم، بغض و ماحی مورد توجه قرار گرفت. او در سال 1392 در مجموعه تلویزیونی آوای باران نقش شکیب را بازی کرده‌ است.

احمدی نخستین فیلم بلند سینمایی خود با عنوان مصادره را در سال 1396 کارگردانی کرد. از دیگر آثار او می‌توان به غریب، مطرب، سگ بند، هزارپا و مصادره اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *