زهرا داوودنژاد و دخترش در مراسم اکران فیلم عروسی مردم ؛ استایل جدید و البته عجیب

زهرا داوودنژاد و دخترش در مراسم اکران فیلم عروسی مردم شرکت کرده‌اند. آنان با انتشار عکسشان در این مراسم، غوغای بسیار زیادی در فضای مجازی به پا کرده‌اند.

زهرا داوودنژاد معروف به واله در سال 1356 در تهران متولد شد. او حرفه بازیگری را برای خود انتخاب کرد. زهرا داوودنژاد یکی از بازیگران محبوب و دوست داشتنی سینما، تلویزیون و تئاتر است. لازم به ذکر است که او یکی از اعضای خانواده هنرمند داوودنژاد و حبیبیان است.

به تازگی زهرا داوودنژاد و دخترش در مراسم اکران فیلم عروسی مردم حضور پیدا کرده‌اند. عکس یادگاری آنان در کنار یکدیگر در فضای مجازی غوغا به پا کرده است.

بیشتر بخوانید:

تصویر تازه منتشر شده از مازیار لرستانی

زهرا داوودنژاد و دخترش در مراسم اکران فیلم عروسی مردم

استایل جدید و البته عجیب

زهرا داوودنژاد و دخترش در اکران فیلم عروسی مردم
زهرا داوودنژاد و دخترش در اکران فیلم عروسی مردم

در تصویر بالا زهرا داوودنژاد با دخترش در مراسم اکران فیلم عروسی مردم را مشاهده می‌کنید. زهرا داوودنژاد دختر علیرضا داوودنژاد کارگردان ایرانی و خواهر رضا داوودنژاد بازیگر دوست داشتنی و نوه احترام سادات حبیبیان، برادرزاده محمدرضا داوودنژاد و دخترعموی مونا داوودنژاد است.

او در این خانواده هنرمند دیده به جهان گشود و پس از کسب مهارت‌های لازم در عرصه هنر، به فعالیت در آن پرداخت و پله‌های ترقی را یکی پس از دیگر طی کرد.

مصائب شیرین، شماره 17 سهیلا، کلاس هنرپیشگی، زن دوم، دست‌های خالی، بچه‌های بد، روزهای جوانی، هیئت مدیره و باغچه مینو از جمله آثاری هستند که زهرا داوودنژاد در آن‌ها به نقش آفرینی پرداخته است.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *