ویدیو : وضعیت سحر قریشی بعد طلاق از تتلو

به تازگی ویدیویی از وضعیت سحر قریشی بعد طلاق از تتلو در رسانه های مجازی فارسی منتشر شده که مثل همیشه حواشی بسیاری را برای این سلبریتی داشته است.

اخیرا ویدیویی از اظهارات سحر قریشی از وضعیتش بعد طلاق از تتلو در رسانه های مجازی فارسی منتشر شده است. گویا ویدیو حال روحی سحر قریشی بعد طلاق از تتلو سر صدای زیادی را از سوی طرفداران امیر تتلو ایجاد کرده است.

وضعیت سحر قریشی بعد طلاق از تتلو

حرف های سحر قریشی بعد طلاق از تتلو

امروز ویدیویی عجیب از سحر قریشی در فضای مجازی منتشر شد که او درباره حالش پس از طلاق از امیر تتلو صحبت می‌کند. همچنین سحر قریشی به تازگی عکسی از خود سوار بر موتورسیکلت منتشر کرد.

سحر قریشی عکس با موتورسیکلت را در یک نمایشگاه خودرو گرفته و به اشتراک گذاشته است. سحر قریشی در این عکس در کنار فروشنده جوان نمایشگاه است و هنوز مشخص نیست که عکس سحر قریشی مربوط به چه زمانی است .اخیرا شایعات زیادی برای سحر قریشی در فضای مجازی منتشر شده است.

وضعیت سحر قریشی بعد طلاق از تتلو
حرف های سحر قریشی بعد طلاق از تتلو

اظهارات سحر قریشی از وضعیتش بعد طلاق از تتلو

در ادامه می‌توانید ویدیو حال روحی سحر قریشی بعد طلاق از تتلو را ببینید:

سحر قریشی متولد 6 دی ماه 1366 در تهران بازیگر سینما و تلویزیون، ایران است. وی بعد از ایفای نقش یلدا در سریال دلنوازان به شهرت رسید. اولین کار بازیگری سحر قریشی بازی در فیلم لج و لج بازی به کارگردانی سید مهدی برقعی بود.

سحر قریشی از ابتدا حواشی زیادی به دنبال خود داشت اما این حواشی از جایی شدت یافت که سحر قریشی برای بازی در سریال نیسان آبی به ترکیه رفت و همانجا با امیر تتلو وارد رابطه شد و بعد از جدایی از تتلو دیگر به ایران بازنگشت. سحر قریشی در حال حاضر در دبی زندگی می کند. سحر قریشی تصویری با حجاب کامل و جذاب از خود برای هوادارانش به اشتراک گذاشته است.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *