صحبت‌ های بن افلک درباره جنیفر لوپز جنجالی شد !

صحبت‌ های جنجالی بن افلک درباره جنیفر لوپز که اخیرا صورت گرفته، سر و صدای زیادی در فضای مجازی و هواداران او به وجود آورده است.

حرف های بن افلک درباره جنیفر لوپز به تازگی جنجال زیادی به وجود آورده‌است. بن افلک روز گذشته مهمان برنامه پادکست SmartLess بود و جنحال صحبت های بن افلک با بیان عاشقانه های جنیفر لوپز و بن افلک از زبان او شروع شد و توجه طرفدارانش را به خود جلب کرد.

صحبت‌ های جنجالی بن افلک درباره جنیفر لوپز

بن افلک که مهمان برنامه پادکست Smartless بود، صحبت‌هایی درباره همسر خود یعنی جنیفر لوپز داشت. او درباره آهنگ‌های لوپز گفت:

آهنگ‌هایی که درباره من نوشته شده توسط بزرگترین هنرمند تاریخ جهان نوشته شده‌است. می‌دانم که او هنگام نوشتن از من الهام گرفته. جنیفر یک فرد خارق‌العاده است. اینکه در کنار همچین بانوی موفقی خودت را دست کم نگیری، قدرت می‌خواهد.

او در ادامه اضافه کرد:

اما من به خودم حس بد نمی‌گیرم. اعتماد به نفسم پایین نیست اما گاهی فراموش می‌کنم که با این بازیگر و خواننده باور نکردنی در یک ماشین نشسته‌ام. من عاشق کارهای او هستم، جنیفر فوق‌العاده است و من تمام آهنگ‌های او را از حفظم.

صحبت‌ های جنجالی بن افلک درباره جنیفر لوپز
حرف های بن افلک درباره جنیفر لوپز

حرف های بن افلک درباره جنیفر لوپز

جنیفر لوپز و بن افلک برای اولین بار در ماه ژانویه سال 2002 خبر نامزدی خود را به گوش طرفداران خود رساندند، آن‌ها قول و قرار ازدواج را به طرفداران خود داده بودند که در نهایت در ماه ژانویه 2004 خبر جدایی این دو ستاره‌ی محبوب هالیوود تیتر اول رسانه‌ها شد. آن دو برای دفعه دوم در سال 2022 باز هم تیتر اول رسانه‌ها شدند و بعد از آن خبر ازدواجشان به گوش رسید.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *