فوتوشات های بازیگران سریال خاندان اژدها برای روزنامه ددلاین

پس از اینکه تأیید شد فصل دوم سریال House of Dragon در حال فیلمبرداری است، فوتوشات های بازیگران سریال خاندان اژدها برای روزنامه ددلاین به انتشار رسید.

چندی پیش، پس از تأیید ساخت فصل دوم سریال هاوس آف درگون، روزنامه ددلاین در مصحابه‌ای، تصاویر بازیگران سریال House of Dragon را نیز تحت عنوان عکس ددلاین با بازیگر های هاوس آف درگون به انتشار رساند.

عکس های روزنامه ددلاین برای بازیگر های خاندان اژدها روز گذشته منتشر شد و در ادامه جلد این مجله و انتشار آن‌ها، مصاحبه‌ای با چهار بازیگر اصلی شد.

فوتوشات های بازیگران سریال خاندان اژدها برای روزنامه ددلاین

تصاویر بازیگران سریال House of Dragon

اما دارسی، پس از اینکه در این عکس‌ها حاضر شد، با ددلاین مصاحبه‌ای داشت و گفت:

این کاملاً وحشیانه است که قبلاً هرگز چنین کاری را انجام نداده باشم، و قطعاً در آن مقیاس، واضح است، با یکی از بزرگترین نمایش‌های جهان طرف هستم. و من کاملاً از دوربین فراری هستم که خودش یک فاجعه است.

بیشتر بخوانید:

جزئیات تکمیلی فصل دوم سریال خاندان اژدها !

تاریخ پخش فصل دوم سریال خاندان اژدها

خاندان اژدها یا همان House of the Dragon مجموعه تلویزیونی درام فانتزی آمریکایی است که به عنوان پیش‌درآمدی بر بازی تاج‌وتخت (۲۰۱۱–۲۰۱۹)، دومین نمایش در این فرنچایز محسوب می‌شود و توسط جرج آر. آر. مارتین و رایان کندال برای اچ‌بی‌او ساخته شده‌است. هر دو سریال بر پایه رمان‌های ترانه یخ و آتش و ترانه آتش و خون اثر مارتین ساخته شده‌اند.

فوتوشات های بازیگران سریال خاندان اژدها
تصاویر بازیگران سریال House of Dragon
فوتوشات های بازیگران سریال خاندان اژدها
عکس های روزنامه ددلاین برای بازیگر های خاندان اژدها

عکس ددلاین با بازیگر های هاوس آف درگون

در ادامه می‌توانید تصاویر بازیگران سریال House of Dragon را ببینید:

فوتوشات های بازیگران سریال خاندان اژدها
عکس ددلاین با بازیگر های هاوس آف درگون

میگل سپاچنیک تهیه‌کنندگان اصلی این سریال هستند. این سریال بر اساس بخش‌هایی از رمان آتش و خون، حدود ۲۰۰ سال پیش از وقایع بازی تاج‌وتخت و ۱۷۲ سال پیش از تولد دنریس تارگرین می‌گذرد. وقایع آن آغاز افول سلطنت خاندان تارگرین را به تصویر می‌کشد، که منجر به جنگ جانشینی تارگرین‌ها معروف به «رقص اژدهایان» می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نقد و بررسی قسمت 1 تا 10 سریال خاندان اژدها

بررسی موشکافانه تیتراژ سریال خاندان اژدها

فصل اول نقدهای گسترده مثبت منتقدان را دریافت کرد، که از توسعه شخصیت‌ها، جلوه‌های بصری، نویسندگی، موسیقی فیلم و اجراها تحسین شد. با این حال، سرعت، به ویژه پرش‌های زمانی، و تصویر تاریک در برخی از صحنه‌ها مورد انتقاد قرار گرفت. این سریال در نخستین روز توسط بیش از ۱۰ میلیون بیننده در سراسر کانال‌های خطی و اچ‌بی‌او مکس دیده شد، که بزرگ‌ترین افتتاحیه روز در تاریخ HBO بوده است.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *