ویدیو : اجرا پیانوی سامان احتشامی با خوانندگی رضا یزدانی

به تازگی ویدیویی از اجرا پیانوی سامان احتشامی با خوانندگی رضا یزدانی در رسانه های مجازی فارسی پخش شده که بسیاری از مخاطبین را شوکه کرده است.

اخیرا ویدیویی از شاهکار پیانیست سامان احتشامی با اجرا رضا یزدانی در شبکه های اجتماعی وایرال شد. گویا نواختن سامان احتشامی با صدای رضا یزدانی بسیار شگفت انگیز و شنیدنی می باشد.

اجرا پیانوی سامان احتشامی با خوانندگی رضا یزدانی

نوازدنگی سامان احتشامی با صدای رضا یزدانی

قسمت ویژه «آوای جادویی» به یک کنسرت غافلگیرکننده یک‌ساعته با حضور تعدادی از چهره‌های مطرح موسیقی ایران تبدیل شد. نتیجه درخواست علی اوجی، اجرای چهار قطعه با پیانونوازی سامان احتشامی و با صدای محمد اصفهانی، رضا یزدانی، محمد معتمدی و رضا صادقی بود که عملا یک کنسرت بدون برنامه قبلی را برای تماشاگران رقم زد.

قطعات اجراشده در این بخش از یک‌طرف یادی از گذشته را زنده می‌کرد، از سوی دیگر باز هم با شوخی‌های رضا صادقی با رضا یزدانی مواجه بودیم و البته صادقی با تقدیم اجرایش از آهنگ زندگی به روح زنده‌یاد علی انصاریان، کاری کرد که علی اوجی روی صحنه نتواند جلوی اشک‌هایش را بگیرد.

با این اوصاف تماشای قسمت ویژه «آوای جادویی» را می‌توان به آن دسته از طرفداران موسیقی که برنامه «آوای جادویی» را دنبال نکرده‌اند هم توصیه کرد. مسابقه استعدادیابی موسیقی «آوای جادویی» پنجشنبه هر هفته ساعت 8 صبح در پلتفرم فیلم‌نت منتشر می‌شود.

اجرا پیانوی سامان احتشامی با خوانندگی رضا یزدانی
نوازدنگی سامان احتشامی با صدای رضا یزدانی

نوازدنگی سامان احتشامی با صدای رضا یزدانی

در ادامه می‌توانید ویدیویی از شاهکار پیانیست سامان احتشامی با اجرا رضا یزدانی را ببینید:

آوای جادویی یک رویداد و یک تریبون رسمی برای به تصویر کشیدن رقابتی سالم و معرفی استعدادهای خوانندگی کشور است و صرفا یک برنامه‌ی تولیدی با رویکرد سرگرمی نیست، بلکه تلاش می‌کند با نمایش به اشتراک گذاشتن تجربیات بزرگان موسیقی کشور، تبادل نظرات کارشناسی و آموزش‌ها و تمرین‌های کاربردی لازم، علی‌رغم خلق لحظات متفاوت و جذاب برای بینندگان، روند رقابت شرکت کننده‌های مستعد را، هدفمندسازی نموده و قضاوت را در نهایت به مخاطبین واگذار نماید.

در آوای جادویی استعداد‌های خوانندگی در سراسر کشور، که به هر دلیل امکان حضور در یک اتفاق موسیقیایی بزرگ و یکپارچه را نداشته‌اند از طریق فراخوان وارد مرحله راستی آزمایی شده و پس از اخذ رای مثبت مربی خود وارد مسابقه اصلی با سطح حرفه ای می شود.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *