انتقاد ایلان ماسک از موضوع مرد ستیزانه فیلم باربی + فروش میلیاردی باربی و رکورد برای گرت گروینگ

پس از اینکه فیلم باربی فروش خوبی کسب کرد، خبری مبنی بر انتقاد ایلان ماسک از موضوع مرد ستیزانه فیلم باربی به انتشار رسید که بازتاب گسترده‌ای را کسب کرد.

فیلم باربی ، به کارگردانی گرتا گرویگ و ایفای نقش مارگو رابی و رایان گاسلینگ سه روز گذشته به همراه فیلم اوپنهایمر، اکران شد. گرتا گرویگ، خودش را در تاریخ باکس آفیس تثبیت کرد. او با فیلم پرفروش صورتی رنگش یعنی باربی، در آخر هفته، افتتاحیه 155 میلیون دلار به دست آورد و بزرگترین افتتاحیه نمایش تاریخ فیلمی به کارگردانی یک زن را رقم زد.

انتقاد ایلان ماسک از موضوع مرد ستیزانه فیلم باربی

انتقاد از باربی توسط ایلان ماسک

انتقاد ایلان ماسک از موضوع مرد ستیزانه فیلم باربی
انتقاد از باربی توسط ایلان ماسک

ایلان ماسک، بر روی طنز فمینیستی صورتی رنگ گرتا گرویگ که باربی نام دارد، انتقاد کرد و این فیلم را یک فیلم مرد ستیزانه نامید. مدیر عامل میلیاردر توییتر در مورد کمدی پرطرفدار این روزها، روز گذشته توییت کرد و نوشت:

هر بار که باربی کلمه پدرسالاری را می‌گوید، قبل از پایان فیلم از حال می‌روید.

بنیانگذار تسلا، سخنان مفسر محافظه‌کار بن شاپیرو را تکرار کرد که به همین ترتیب با استفاده مکرر از کلمه پدرسالاری»در فیلم باربی مخالفت کرد. شاپیرو اولین بار هفته گذشته از تعداد دفعاتی که پدرسالاری در فیلم گفته شد، شکایت کرد.

فروش میلیاردی باربی و رکورد برای گرت گروینگ

فروش میلیاردی باربی و رکورد برای گرت گروینگ
رکورد زنی فیلم باربی

کاپیتان مارول که به کارگردانی مشترک آنا بُدن و رایان فلک ساخته شده بود، پیش از این پس از کسب درآمد 153 میلیون دلاری در سال 2019، این عنوان را به خود اختصاص داد. زن شگفت انگیز ساخته پتی جنکینز، فیلمساز، با 102017 دلار برای اولین بار رکورددار فیلمی به کارگردانی یک زن بود. باربی چندین رکورد دیگر در باکس آفیس به نام خود ثبت کرده است.

ویدیوی مارگو رابی و رایان گاسلینگ در افتتاحیه باربی

افتتاحیه فیلم Barbie 2023

دوا لیپا، جان سینا، سیمو لیو، کیت مک‌کینان، آریانا گرینبلات، آمریکا فررا، الکساندرا شیپ، ایسا ری،‌ مایکل سرا،‌ ویل فرل، هری نف، کینگزلی بن ادیر،‌ ری پرلمن، امرالد فنل، شارون رونی، اسکات اوانز، آنا کروز کین، کانر سویندلز، ریتو آریا، و جیمی دمتریو، دیگر بازیگران این فیلم هستند. مارگو رابی چنی پیش در برنامه کلی کلارکسون گفته بود فقط یک درخواست پیش از بازی در نقش باربی داشته است:

خواسته‌های شما را دنبال می‌کنم. این فیلم را هرطور که شما بخواهید می‌سازیم. فقط لطفی در حق من بکنید. خواهش می‌کنم، خواهش می‌کنم، خواهش می‌کنم، اجازه دهید یک خانه رویایی در فیلم باشد و سرسره آن از اتاق خوابش به استخر برود، چون این هدف من از زندگی است.

فروش میلیاردی باربی و رکورد برای گرت گروینگ
انتقاد ایلان ماسک از موضوع مرد ستیزانه فیلم باربی

افتتاحیه فیلم Barbie 2023

در ادامه می‌توانید افتتاحیه فیلم Barbie 2023 با حضور مارگو رابی و رایان گاسلینگ را ببینید:

فیلم باربی همزمان با اوپنهایمر به کارگردانی کریستوفر نولان اکران خواهد شد اما بر اساس آخرین پیش‌بینی‌ها پرفروش‌تر از فیلم کریستفر نولان با بازی کیلین مورفی خواهد شد و در آمریکای شمالی به فروش ۱۰۰ میلیون دلاری نزدیک می‌شود

بیشتر بخوانید:

تاریخ انتشار آهنگ جدید بیلی آیلیش

نقد فیلم Barbie 2023 باربی ؛ رنگارنگ ترین فیلم 2023

باربی یک فیلم کمدی فانتزی محصول 2023 به کارگردانی گرتا گرویگ است که فیلمنامه آن را با نوآ بامباخ نوشته است. این فیلم که بر اساس عروسک‌های مد باربی ساخته شده است، اولین فیلم باربی لایو اکشن پس از بسیاری از انیمیشن‌های کامپیوتری مستقیم به ویدئو و پخش فیلم‌های تلویزیونی است. در این فیلم مارگو رابی و رایان گاسلینگ به ترتیب در نقش باربی و کن بازی می‌کنند که پس از اخراج از سرزمین آرمانشهر باربی به سفری برای کشف خود می‌روند. آمریکا فررا، کیت مک‌کینون، عیسی رائه، ریا پرلمن و ویل فرل در نقش‌های مکمل ظاهر می‌شوند.

بیشتر بخوانید:

چرا فیلم باربی از CGI برای صحنه پاشنه بلند استفاده نکرد؟

مذاکره مارگو رابی برای دنباله فیلم باربی تایید شد

یک فیلم لایو اکشن باربی اولین بار در سپتامبر 2009 توسط یونیورسال پیکچرز با تهیه کنندگی لارنس مارک اعلام شد، اما توسعه در آوریل 2014 آغاز گردید، زمانی که سونی پیکچرز حقوق فیلم این شخصیت را به دست آورد. پس از تغییرات متعدد نویسنده و کارگردان و انتخاب امی شومر و بعدا آن هاتاوی در نقش اصلی، سونی حقوق آن را از دست داد که در اکتبر 2018 به برادران وارنر پیکچرز واگذار شد و رابی در سال 2019 انتخاب شد تا این نقش را بازی کند.

فیلم سرچ گوگل باربی

حالا که به اکران فیلم باربی نزدیک و نزدیک‌تر می‌شویم، گوگل دست به کار عجیبی زده و در اقدامی جالب، در گوگل، اگر کلمه‌های، Margot Robbie ،Barbie ،Ryan Gosling ،Greta Gerwig را سرچ کنید، صفحه وب شما، با تغییری اندک، به شکل زیر در می‌آید.

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *