ببینید: ازدواج جان هم و آنا آسیولا در لوکیشن فیلمبرداری سریال Mad Man

ازدواج جان هم و آنا آسیولا در لوکیشن فیلمبرداری سریال Mad Man بسیار خبرساز شد همچنین نگاه عکاسان و خبرنگاران را به خود جلب کرد.

ازدواج جان هم با نامزدش آنا آسیولا در لوکیشن فیلمبرداری قسمت آخر سریال Mad Man ، آنها پیوند زناشویی خودرا جشن گرفتند. جان هم و همبازی‌اش آنا آسیولا در سریال مد من (Mad Men) شنبه این هفته در تنگه اندرسون در بیگ سر کالیفرنیا ازدواج کردند.

ازدواج جان هم و آنا آسیولا در لوکیشن فیلمبرداری سریال Mad Man

ازدواج جان هم و آنا آسیولا در لوکیشن فیلمبرداری سریال مد من

عکس‌های ازدواج جان هم و آنا آسیولا در لوکیشن فیلمبرداری آخرین قسمت سریال Mad Man در شبکه‌های اجتماعی و خبر گسترش یافت. هم ۵۲ ساله و آسیولای ۳۵ ساله در مراسمی با حضور چندین سلبریتی پیوند باهم بودن خود را جشن گرفتند.

ازدواج جان هم و آنا آسیولا در لوکیشن فیلمبرداری سریال Mad Man

حضور بازیگران در مراسم ازدواج جان هم و آنا آسیولا در لوکیشن فیلمبرداری

جان اسلتری یکی از بازیگران دیگر Mad Man در این مراسم دیده شده است. پل راد، لری دیوید، تینا فی، بروک شیلدز و همچنین بیلی کروداپ که به تازگی با نایومی واتس ازدواج کرده دیگر بازیگران حاضر در این مراسم بودند.

عکس های مراسم ازدواج هم و  آسیولا در لوکیشن فیلمبرداری قسمت آخر سریال Mad Man

جان هم و آنا آسیولا در ماه فوریه نامزدی خود را اعلام کردند. این دو از سال ۲۰۱۴ با یکدیگر دیده شده بودند اما تا سال ۲۰۲۰ رابطه رمانتیک آن‌ها تأیید نشده بود. هیچ‌یک از این دو بازیگر در شبکه‌های اجتماعی حساب فعالی ندارند اما پاپاراتزی‌ها تصاویری از تنیس بازی کردن آن‌ها منتشر کرده بودند.

ازدواج جان هم و آنا آسیولا در لوکیشن فیلمبرداری سریال Mad Man ازدواج جان هم و آنا آسیولا در لوکیشن فیلمبرداری سریال Mad Man ازدواج جان هم و آنا آسیولا در لوکیشن فیلمبرداری سریال Mad Man ازدواج جان هم و آنا آسیولا در لوکیشن فیلمبرداری سریال Mad Man

جان هم قبل‌تر به هاوارد استرن گفته بود که خیلی عاشق آسیولا است و بدون تردید می‌تواند تصور کند که تا پایان عمر در کنارش بماند. او توضیح داده بود که با آسیولا در آن زمان پیرامون ازدواج، فرزندآوری و تعریف نسخه جدیدی از خوشبختی گفت‌وگو کرده است.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *