پشت پرده اختلاف لیلا بلوکات با احسان علیخانی و جریان معتاد شدن او [+ویدیو]

به تازگی ویدیویی از معتاد شدن لیلا بلوکات در رسانه ها پخش شده است. درخواست سیگار لیلا بلوکات از راننده بسیاری از کابران فضای مجازی شوکه کرده است.

اخیرا ویدیویی از درخواست سیگار لیلا بلوکات از راننده در رسانه های مجازی پخش شده است. گویا ویدیویی از اعتیاد لیلا بلوکات حواشی بسیاری را برای این بازیگر خبره داشته است.

امین فردین در بخشی از ویدیوی یوتیوب می‌گوید:

احسان علیخانی مدتی با لیلا بلوکات درگیر بود، حتی زمانی در پشت صحنه عصر جدید هم درگیری بین او و کس دیگر پیش آمده بود.

تصاویر لو رفته از دوست دختر احسان علیخانی (افشای ازدواج احسان علیخانی)

معتاد شدن لیلا بلوکات

روی آوردن لیلا بلوکات به اعتیاد

جدیدا ویدیویی از لیلا بلوکات منتشر شده که گویا او به اعتیاد روی آورد است. لیلا بلوکات متولد 4 آذر 1363 می باشد. لیلا بلوکات اولویت تحصیل خود را شرکت در هنرستان صدا و سیما گذاشته بود که با پر شدن این مدرسه رو به رو شد.

لیلا بلوکات آدم بسیار خیری می باشد و موسسه مهر لیلا متعلق به او می باشد. لیلا بلوکات والیبال و سوارکاری را حرفه ای دنبال می کند. لیلا بلوکات دارای دو خواهر و یک برادر می باشد که رابطه صمیمی با آنها دارد.

معتاد شدن لیلا بلوکات
روی آوردن لیلا بلوکات به اعتیاد

درخواست سیگار لیلا بلوکات از راننده

در ادامه می‌توانید ویدیویی از اعتیاد لیلا بلوکات را ببینید:


لیلا بلوکات فوق العاده به ورزش علاقه مند است. او گفته:من از بچگی والیبال دوست داشتم. الان دو، سه سالی است که بخش بانوان باشگاه هنرمندان راه افتاده و من با این تیم شروع به همکاری و بازی کردم. در واقع شروع با تیم والیبال هنرمندان بوده اما در سه، چهار تیم دیگر هم توپ می زنم.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *